اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پاسخ به نحوه پیگیری مطالبات کارمندان

هدایتخواه: پیگیر مطالبات کارمندان از طریق رئیس‌جمهور هستیم

خبرگزاری فارس: مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از پیگیری‌های مستمر خود برای پرداخت مطالبات کارکنان دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص فرهنگیان خبر داد.

هدایتخواه: پیگیر مطالبات کارمندان از طریق رئیس‌جمهور هستیم
ستار هدایتخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به این سئوال که تا چه اندازه در زمینه پرداخت مطالبات کارکنان دولت در این استان به خصوص فرهنگیان پیگیر هستید، اظهار داشت: اینک بخش عمده‌ای از وقت خود را در مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد روی این کار گذاشته‌ایم.
وی گفت: مشکلات این قشر بزرگ را با همه وجود احساس می‌کنیم چرا که خود ما نیز کارمند دولت هستیم و می‌دانیم که مشکلات برخی با پرداخت این‌گونه از مطالبات برطرف می‌شود. 
مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در مرحله نخست نامه‌ای در زمینه پرداخت مطالبات کارکنان دولت به امضای نماینده ولی فقیه در این استان، استاندار و مجمع نمایندگان اصولگرای استان رسید و در سفر اخیر رئیس‌جمهور به کهگیلویه و بویراحمد تقدیم وی شد.
وی عنوان کرد: در نشست هیئت دولت در کهگیلویه و بویراحمد هر کدام از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی سه پیشنهاد ارائه دادند که در یکی از پیشنهادات به صورت جد خواستار پرداخت مطالبات کارکنان دولت در استان که بسیاری از آنان فرهنگیان هستند، شدیم.
هدایتخواه با بیان اینکه در این نشست رئیس‌جمهور خواستار تعیین ردیفی در فیش حقوقی این مطالبات شد، ابراز داشت: رئیس‌جمهور اصرار بر پرداخت تدریجی مطالبات از طریق این ردیف دارد.
وی عنوان کرد: در این نشست به رئیس‌جمهور اعلام کردم که برخی از این افراد بازنشسته هستند و ضرورت دارد دولت اهتمام بیشتری برای پرداخت یکباره مطالبات آنان نشان دهد.
هدایتخواه ابراز داشت: پس از نشست هیئت دولت نیز به رئیس‌جمهور به صورت خصوصی توضیح دادم که موضوع مطالبات کارکنان دولت در کهگیلویه و بویراحمد را به طور جدی در دستور کار قرار دهند.
وی با تاکید بر درخواست از رئیس‌جمهور برای پرداخت مطالبات کارکنان دولت در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در این زمینه تاکنون نشست‌های متعددی با مسئولان مرتبط و به ویژه برخی از معاونان رئیس‌جمهور داشته‌ام و این نشست‌ها تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول