اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح برکت در استان مرکزی؛

کارمندان 186 میلیون ریال به محرومان کمک کردند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از جمع‌آوری کمک 186 میلیون ریالی کارمندان دولت در راستای اجرای طرح برکت خبر داد.

کارمندان 186 میلیون ریال به محرومان کمک کردند
محسن ولیئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: کمیته امداد استان مرکزی به منظور مشارکت دادن کارمندان در امر حمایت از محرومان و نیازمندان اقدام به اجرای طرح برکت کرد که با اجرای این طرح در هشت ماهه گذشته کارمندان دستگاه‌های مختلف استان  186 میلیون ریال به این نهاد کمک کرده‌اند.
به گفته وی در این طرح درصدی از حقوق کارمندان دولت به منظور کمک به محرومان و نیازمندان به حساب  کمیته امداد واریز می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ایجاد زمینه لازم به منظور نیل به اهداف امداد، ایجاد بستر مناسب به منظور مشارکت طبقات مختلف جامعه در کمک رسانی به محرومان، استفاده از ظرفیت‌های موجود اقتصادی و اجتماعی بالقوه سطح جامعه و  ایجاد منبع مطمئن و مستمر درآمد در کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور یاری رساندن به نیازمندان  از مهم‌ترین اهداف طرح برکت است.
ولیئی ادامه داد: با اجرای طرح برکت برخی از کارمندان استان چند رقم آخر فیش حقوقی خود را به نیازمندان اختصاص داده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه وجوه حاصل از این طرح مانند صدقات برای برطرف کردن نیازمندی‌های محرومان مصرف می‌شود، افزود: کارمندانی که تمایل به شرکت در این طرح را داشته باشند می‌توانند از طریق واحدهای مالی اداره‌های ذی‌ربط در این طرح ثبت‌نام کرده و هر ماه به میزان تعهد خود مبلغی از حقوق آنها کسر و به حساب کمیته امداد واریز می‌شود.
ولیئی در ادامه با بیان اینکه در این مدت بیش از 67 میلیارد ریال از کمک‌های مردمی نیز جمع‌آوری شده است، گفت: این کمک‌ها شامل کمک‌های مردمی و وجوهات امانی است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول