اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برنامه‌ریزی از سوی شهرداری دنبال می‌شود؛

استفاده کارمندان ادارات استان قم از دوچرخه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: بهره‌مندی دستگاه‌های مختلف برای حضور در محل کار از دوچرخه، نمونه خوبی برای نهادینه کردن فرهنگ دوچرخه‌سواری است.

استفاده کارمندان ادارات استان قم از دوچرخه
علیرضا اقبالیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری همایش همگانی دوچرخه‌سواری در قم اظهار کرد: 25 هزار بن قرعه‌کشی برای شرکت در این همایش بین علاقه‌مندان توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند کالابرگ و یا بن‌های شرکت در همایش دوچرخه‌سواری را از روابط عمومی مناطق هفت‌گانه شهرداری، آموزش و پرورش و فرماندهی بسیج تهیه کنند.
مدیرعامل سازمان حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: بن شرکت در همایش دوچرخه‌سواری پس از پایان این همایش جمع‌آوری و به قید قرعه به 26 نفر از برندگان هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: به مناسبت روز حمل ‌و نقل و نخستین همایش دوچرخه‌سواری در قم از تمبر یاد بود این همایش پرده‌برداری خواهد شد.
اقبالیان ادامه داد: این تمبر با کمک شرکت پست قم به چاپ رسیده و هدف از طراحی این تمبر ثبت نخستین همایش دوچرخه سواری یا حمل و نقل غیر موتوری در قم است.
وی با اشاره به استقرار کیوسک‌های ارائه دوچرخه به شهروندان گفت: این کیوسک‌ها در بخش‌هایی که از نظر ترافیکی در سطح بالایی قرار دارند، مستقر می‌شوند که در این رابطه می‌توان به نقاطی که بافت فرسوده دارند، اشاره کرد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم بیان داشت: در تلاش هستیم مکان‌هایی که برای عبور دوچرخه در سطح شهر در نظر گرفته شده است را کانالیزه کنیم تا خطری برای دوچرخه‌سواران رخ ندهد.
وی افزود: خط و مسیر ویژه‌ای به دوچرخه‌سواران اختصاص داده خواهد شد و کیوسک‌ها در مسیر مستقر می‌شوند که دوچرخه‌سوار می‌تواند با تحویل دوچرخه در همایش حضور پیدا کند.
اقبالیان تاکید کرد: شهرداری به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری، تمهیدات لازم را برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته و از همکاری بخش خصوصی بهره‌مند شده است.
وی ادامه داد: بهترین فضایی که می‌شود در زمینه فرهنگ دوچرخه‌سواری از آن بهره برد این است که کارمندان دستگاه‌های مختلف برای حضور در محل کار از دوچرخه بهره ببرند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم تاکید و خاطرنشان کرد: با مطالعات و تدوین برنامه دقیق به دستور شهردار قم این طرح تا پایان سال اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول