اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

کارمندان قاری قرآن بدون مرخصی به مسابقات اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: به زودی بخشنامه‌ای را به تمام ادارات ارسال می‌کنیم تا اگر قاری قرآن بخواهد در مسابقات داخلی و خارجی شرکت کند بدون استفاده از مرخصی سالانه و با صدور ماموریت به مسابقات اعزام شده و افتخارآفرینی کند.

کارمندان قاری قرآن بدون مرخصی به مسابقات اعزام می‌شوند
سید حسین صابری در حاشیه شورای عالی قرآن در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در برنامه‌ریزی‌های قرآن ضرورت دارد به گونه‌ای تدبیر کنیم تا دانش‌آموزان به نزدیک‌ترین پایگاه‌ها و مساجد محل سکونت خود مراجعه کنند و این کار بیشتر به صورت اختیاری و با ایجاد رغبت و انگیزه انجام شود.
استاندار اردبیل گفت: در جلسه‌ای تخصصی با حضور صاحبان امر و متخصصان فعالیت‌های قرآنی باید در زمینه ابعاد اجرایی نهضت حفظ و تلاوت قرآن برنامه‌ریزی شود.
صابری ادامه داد: ما خودمان باید با فرمان و هشدارهای مقام معظم رهبری از خواب غفلت بیدار شویم و نهضت فراگیر شدن قرآن را در ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها، پادگان‌ها، زندان‌ها و ... شکل عملیاتی و اجرایی بخشیم و از این ظرفیت ممتاز بهره‌برداری کنیم.
رئیس شورای عالی قرآن استان اردبیل در این زمینه تربیت مربیان و اعزام آنها را به مراکز آموزش قرآن وظیفه و رسالت تبلیغات اسلامی دانست و اضافه کرد: در این کار محوریت روحانیون مدنظر قرار گیرد و از انگیزه‌های معنوی و مادی به عنوان تشویق استفاده شود.
صابری ابراز داشت: قرآن نور معنویت در زندگی همگان است و باید با تبیین اثرات این نور مردم به ویژه جوانان را به استقبال و پذیرش فراگیری آن تشویق کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل یادآور شد؛ به زودی بخشنامه‌ای را به تمام ادارات ارسال می‌کنیم تا اگر قاری قرآن بخواهد در مسابقات داخلی و خارجی شرکت کند بدون استفاده از مرخصی سالانه و با صدور ماموریت به مسابقات اعزام شده و افتخارآفرینی کند.
صابری ابراز داشت: تکیه بر قرآن و اهل بیت و خون شهدا امنیت، آسایش و رفاه امروز ما را زمینه‌ساز شده است
وی در پایان سخنان خود گفت: ما وظیفه داریم شکرگزار نعمت ارزشمند قرآن و هدایتگری‌های روشنگرانه این کتاب آسمانی باشیم و هیچ مدیری حق ندارد در اعزام قاریان و حافظان کارمند به مسابقات مختلف سنگ‌اندازی کرده و یا بخواهد در این مورد قصور و کوتاهی کند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول