به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجانشرقی، احمد علیرضابیگی از یکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت در تبریز به صورت سرزده بازدید کرد.
در این بازدید که با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وی انجام شد، ضمن گفتوگو با مراجعان، از نحوه و کیفیت خدماترسانی در این دفتر آشنا شد.
استاندار آذربایجانشرقی در این بازدید گفت: کاهش ارتباط مستقیم مردم با کارمندان ادارات و سازمانها یکی از عوامل موثر در کاهش فساد اداری است و بر همین اساس دولت از دفاتر پیشخوان خدمات دولت به طور ویژه حمایت میکند.
احمد علیرضابیگی، با ضروری خواندن تحقق دولت الکترونیک خاطرنشان کرد: سیاست دولت این است که تمام خدمات دستگاهها که میتوانند خارج از محیط اداری ارائه شوند از طریق دفاتر پیشخوان ارائه شود.
وی با تاکید بر مکانیزه شدن سیستمهای خدمترسانی به مردم افزود: ارتقای اثربخشی فعالیتها و کوچکسازی دولت از اهداف دولت الکترونیک است که تحقق آن میتواند به تسهیل پاسخگویی به مردم و شفافسازی فعالیتها منجر شود.
مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری و مدیرکل پست استان نیز استاندار آذربایجانشرقی را در این بازدید همراهی کردند.
انتهای پیام/ج30
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.