اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در اصفهان

خیرین اصفهانی 950 میلیارد تومان در حوزه درمان هزینه کرد‌ه‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجمع خیریه‌های درمانی اصفهان گفت: خیرین اصفهانی رتبه نخست همکاری در ارائه خدمات درمانی را در کشور دارا هستند و طی 30 سال که از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد در حوزه درمان 950 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند.

خیرین اصفهانی 950 میلیارد تومان در حوزه درمان هزینه کرد‌ه‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید حسین رضا‌زاده در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی نخستین و بزرگ‌ترین پلی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ویژه زنان که در مرکز آموزشی درمانی شهید آیت‌الله دکتر بهشتی برگزار شد، اظهار داشت: مجمع خیریه‌های درمانی اصفهان متشکل از صدها خیریه است که در کارهای عمرانی مربوط به حوزه‌های درمان و بهداشت مشغول فعالیت هستند.
وی افزود: هم‌اکنون ده‌ها پروژه عمرانی توسط خیرین حوزه سلامت در حال انجام است و خیرین در این خدمت‌رسانی با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همکاری می‌کنند.
مدیر عامل مجمع خیریه‌های درمانی اصفهان تصریح کرد: در جلسات مشترک مرکز خیریه‌ بیمارستان شهید بهشتی با مسئولان این بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، بحث احساس نیاز به وجود این مرکز در بیمارستان شهید بهشتی مطرح شد و مطالعات مربوط به آن یک سال طول کشید.
مدیر عامل مجمع خیریه‌های درمانی اصفهان اضافه کرد: سپس طرح این مجموعه در پنج طبقه در زمینی به مساحت یک‌هزار و 800 مترمربع و با زیربنای 6هزار متر توسط مهندس محجوب که از اساتید دانشگاه اصفهان است، ریخته شد.
وی تاکید کرد: این مجموعه دارای 22 درمانگاه تخصصی است که قابلیت ویزیت 3هزار نفر را در نوبت صبح و بعد از ظهر دارد.
رضازاده ادامه داد: همچنین اورژانس تخصصی بانوان نیز 800 مترمربع از طبقه همکف پلی‌کلینیک تخصصی حضرت خدیجه (س) را به عنوان نیاز اساسی بانوان تشکیل می‌دهد.
وی از جمله دلایل تاسیس این بیمارستان را بی‌نیازی بانوان از مراجعه به پزشکان مرد برشمرد و درباره دلیل نام‌گذاری این بیمارستان با نام حضرت خدیجه (س) گفت: با توجه به خدمات بی‌شائبه این بانوی گرامی به اسلام که تمام اموال خود را برای برقرار ماندن و گسترش دین اسلام صرف کرد و با توجه به تاسیس این مرکز با همکاری خیرین برای ارائه خدمت به بیماران زن از نام همسر گرامی پیامبر اسلام (ص) برای ارائه خدمات به بانوان استفاده بردیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول