اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیری خبر داد

انعقاد قرارداد خیران سلامت ایران با اوپک

خبرگزاری فارس: دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور از انعقاد قرارداد با اوپک خبر داد و گفت: سازمان اوپک برای پرداخت هزینه درمان بیماران عفونی اعلام آمادگی کرده است.

انعقاد قرارداد خیران سلامت ایران با اوپک
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید رضا نیری ظهر امروز در مراسم انتخاب هیئت مدیره و بازرس مجمع خیران سلامت گیلان اظهار داشت: انسان‌ها در طول عمر خود فعالیت‌هایی انجام می‌دهند که نام آنها در تاریخ می‌ماند.
وی به کمک خیران در امر سلامت اشاره کرد و افزود: خیرانی وجود دارند که می‌خواهند کمک کنند اما نمی‌دانند چگونه فعالیت داشته باشند و مسئولان باید این بستر را به وجود آورند.
نیری با تاکید بر اینکه امر سلامت باید به مردم سپرده شود، خاطر نشان کرد: بستر همکاری در رژیم گذشته در جامعه وجود نداشت اما در حال حاضر مردم در بسیاری از امور از مسئولان جلوترند.
دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور مردم ایران را مسلمان، عاطفی و بزرگ‌منش توصیف کرد و گفت: مردم در دوران دفاع مقدس حضور بسیار پرشور داشتند و در مسائل سیاسی و 9 دی به صورت خودجوش جلو آمدند اما در ساماندهی آنها تلاشی به صورت جدی انجام نشده است.

* ایجاد 100 شعبه مجمع خیران سلامت در کشور

وی با اشاره به ایجاد 100 شعبه سلامت خیران کشور در مدت دو سال گذشته، تصریح کرد: حدود 20 هزار خیر در حال حاضر عضو این مجمع هستند و 31 شعبه تاکنون بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در امر سلامت کمک کردند.
به گفته نیری،خیران عرصه سلامت در حال حاضر در زیر یک چتر هماهنگ هستند و با تشخیص اولویت‌ها از طرف مسئولان فعالیت می‌کنند.
دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور به اجرای 40 پروژه در عرصه سلامت در استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و ابراز داشت: فعالیت مجمع خیران سلامت در تمام کشور فراگیر می‌شود.
وی ایران را دارای نام‌آورانی در تخصص‌های مختلف معرفی کرد و یادآور شد: از این فرصت‌ها باید استفاده مناسب و مطلوب شود تا امور به سرانجام برسد.
نیری با بیان اینکه مسئولان باید با صبر و حوصله به مشکل دردمندان رسیدگی کنند، بیان داشت: مردم خوب و ابزار و لوازم مناسب در کشور وجود دارد.
دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور هزینه درمان بعضی از بیماری‌ها را گران عنوان کرد و اذعان داشت: بی‌عدالتی در درمان مصیبت است و با کمک همدیگر می‌توان به نیازمندان کمک کرد.

* اجرای برنامه‌های پیشگیری توسط مجمع خیران سلامت

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در زمینه پیشگیری و غربالگری توسط مجمع خیران سلامت کشور، تصریح کرد: با اجرای این برنامه‌ها معضلات در جامعه کاهش می‌یابد.
نیری عدم عدالت در درمان را کمرشکن خواند و افزود: همدلی و هماهنگی بهترین راه برای برقراری عدالت است و باید در این زمینه به صورت جدی وارد میدان شویم.

* انعقاد قرارداد خیران سلامت ایران با اوپک

دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور به همکاری دولت، مجلس و ایرانیان خارج از کشور در عرصه سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: شعبه خیران سلامت ایران در کشور سوئیس ایجاد شده است.
وی از انعقاد قرارداد مجمع خیران سلامت ایران با اوپک خبر داد و گفت: سازمان اوپک برای پرداخت هزینه درمان بیماران عفونی اعلام آمادگی کرده است.
نیری با اشاره به همکاری مجمع خیران سلامت کشور با سازمان کنفرانس اسلامی، WHO، سازمان بهداشت جهانی و ...، اذعان داشت: رایزنی‌هایی با ایرانیان و بیمارستان‌های خارج از کشور انجام شده و با همکاری گمرک بسیاری از کمبودهای تشخیص و بیمارستانی برطرف می‌شود.
انتهای پیام/صا10/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول