اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای بیمه ایرانیان تحقق یافت

108 هزار کاشانی زیر پوشش بیمه خدمات درمانی

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان اصفهان گفت: بیمه‌شدگان خدمات درمانی منطقه شمال استان اصفهان، کاشان به 108 هزار نفر افزایش یافت.

108 هزار کاشانی زیر پوشش بیمه خدمات درمانی
مسلم آشوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: با مصوبه هیئت دولت و در قالب بیمه ایرانیان خانواده‌های بی‌بضاعتی که زیر پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند، ۸۵ درصد سرانه بیمه آنان توسط دولت پرداخت می‌شود و 15 درصد مابقی توسط بیمه شده پرداخت می‌شود.  
وی افزود: در قالب بیمه ایرانیان پرداخت ۵۰ درصد سرانه مصوب توسط دولت تقبل شده و ۵۰ درصد سرانه باقیمانده نیز در مورد افراد بی‌بضاعتی که شرایط آنان به تأیید کمیته امداد خمینی (ره) رسیده حداکثر با ۳۵ درصد تخفیف پرداخت می‌شود.
معاون مدیر کل بیمه خدمات درمانی استان اصفهان، با مقایسه شرایط بیمه در ایران و خارج از کشور خاطر نشان کرد: بیمه در دنیا یک صنعت محسوب می‌شود و شامل افرادی می‌شود که در این بخش سرمایه‌گذاری کرده باشند و فقط افراد سالم از بیمه بهره‌مند می‌شوند اما در ایران اسلامی به برکت نظام و دولت خدمتگزار شاهد هستیم که بخش عمده‌ای از هزینه‌‌های بیمه در قالب بیمه ایرانیان توسط دولت پرداخت می‌شود.
آشوری همچنین با اشاره به اصل 44 قانون اساسی مبنی بر خصوصی‌سازی خدمات دولتی تصریح کرد: در راستای این اصل و سیاست دولت، بیمه خدمات درمانی با سه دفتر پیشخوان خدمات دولت قرارداد همکاری بیمه‌گری منعقد کرده که خدمات بیمه‌ای از جمله بیمه ایرانیان نیز به این دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده ‌است.
وی دفاتر پیشخوان دولت در چهارراه آیت‌الله کاشانی، خیابان بهشتی جنب تربیت بدنی و بلوار شهید مفتح، میدان 14 معصوم را از دفاتر طرف قرارداد خدمات بیمه‌ای از جمله بیمه ایرانیان در شهرستان کاشان برشمرد.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول