اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دفتر خبری صدا و سیما در شیروان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: دفتر خبری صدا و سیما در شیروان با عنوان خبرنگار شهید امانی با حضور مدیرکل و معاونان و مدیران صدا و سیما، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان شیروان رسماً افتتاح شد.

دفتر خبری صدا و سیما در شیروان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در مراسم افتتاح دفتر خبری شیروان گفت: گسترش دفاتر خبری در شهرستان‌ها با هدف انعکاس مسائل و مشکلات مردم و تلاش‌های مسئولان ایجاد می‌شود و امیدواریم ثمرات مطلوب و نتایج خوبی را در راستای ایجاد وحدت و همدلی و افزایش امید و آگاهی در مردم داشته باشد.
احمد مهدوی با اشاره به اینکه این دفتر خبری با همکاری فرمانداری، شهرداری و اعضای شورای شهر شیروان و با تجهیز امکانات از سوی صدا و سیما ایجاد شده، اظهار داشت: رسانه آمادگی دارد تا در راستای ایجاد دفاتر خبری در سایر شهرستان‌ها با همکاری مسئولان شهرستان اقدام کند.
وی ادامه داد: تقویت تفاهم اجتماعی، ایجاد وحدت و همدلی، ارتقای سطح رفتار و آداب اجتماعی، روشنگری و بصیرت افزایی مردم از مهم‌ترین رویکردهای صدا و سیمای استان است.
مهدوی تصریح کرد: یکی از رویکردهای رسانه به عنوان چشم تیزبین و زبان گویای مردم و مسئولان، بیان مسائل و تنگناها و خدمات  خدمت‌گذاران نظام با هدف رفع و کاهش مشکلات و ارائه راهکار کارشناسی است.
فرماندار شیروان هم در این آیین از گسترش اطلاع رسانی صدا و سیمای خراسان شمالی در انعکاس فعالیت‌های این شهرستان تقدیر کرد.
عبدالله صفرنژاد اظهار داشت: مردم و مسئولان شاهد گسترش پخش اقدامات و رویدادهای این شهرستان در شبکه اترک هستند که جای تقدیر از مجموعه صدا و سیمای استان را دارد.
وی اضافه کرد: اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در شهرستان موجب دلگرمی و افزایش اعتماد مردم نسبت به نظام خواهد شد.
صفرنژاد با اشاره به اهمیت صدا و سیما تصریح کرد: در حال حاضر رسانه به عنوان عضوی از خانواده‌ها شده و رسانه باید در راستای تقویت و افزایش اطلاع رسانی و کیفیت برنامه‌ها و پرداختن به تمام نقاط استان تلاش کنند.
در پایان این مراسم رجب‌علی ابراهیمیان به عنوان خبرنگار و تصویربردار دفتر خبری شیروان معرفی شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول