اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد

تشکیل گروه‌های اقتصادی در اوقاف استان‌ها‌

خبرگزاری فارس: قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه از تشکیل گروه‌های فنی و با تجربه در مسائل اقتصادی و عمرانی برای مدیران کل در استان‌ها خبر داد.

تشکیل گروه‌های اقتصادی در اوقاف استان‌ها‌
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تقی رضایار ظهر امروز در جمع رؤسای ستادی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران و مدیران اوقاف شهرهای تابعه با اشاره به مقوله تحول انسانی بیان داشت: برای هر تحولی مانند تحول مالی، ساختاری و نرم‌افزاری ابتدا باید تحول انسانی صورت بگیرد.
وی تصریح کرد: اهمیت سازمان اوقاف و امور خیریه به اندازه‌ای است که مقام معظم رهبری برای سازمان نماینده‌ای قرار داده اند و با یک واسطه به دولت متصل است.
قائم‌مقام سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: از طرفی در یک سال اخیر رهبری این سازمان را سازمان مفتخری دانسته‌اند و از راه‌اندازی سامانه جامع موقوفات و بقاع تقدیر به‌عمل آوردند و این بزرگ‌ترین افتخار است.
وی بیان داشت: همه باید تلاش کنند تا عیوب این سازمان برطرف شود و بر اساس برنامه عمل شود.
رضایار با اشاره به اهمیت موقوفات و بقاع متبرکه گفت: خداوند بر ما منت نهاد تا امانتدار دو امانت الهی یعنی قرآن و اهل بیت و یک امانت مردم یعنی موقوفات باشیم.
وی از تشکیل گروه‌های فنی و باتجربه در مسائل اقتصادی و عمرانی برای مدیران کل در استان‌ها خبر داد و تصریح کرد: اوقاف با دارابودن بقاع متبرکه و موقوفات دارای ظرفیت بسیار مناسبی است تا برای اجرای منویات مقام معظم رهبری که تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی و حفظ و احیای موقوفات است، گام‌های موثری بردارد.
وی گفت: در کشور 8 هزار بقعه متبرکه داریم که در این بقاع 10 هزار امامزاده مدفون هستند.
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان گفت: عواید حاصل از این اماکن متبرکه و عواید حاصله از موقوفات کشور به اذن ولی فقیه و اجازه نماینده معظم له و سرپرست سازمان و بر اساس نیات واقفان خیراندیش هزینه می‌شود.
انتهای پیام/م30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول