اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل بازرسی قزوین صورت گرفت

استقرار هیئت بازرسی در اوقاف قزوین

خبرگزاری فارس: هیئت بازرسی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین استقرار یافت.

استقرار هیئت بازرسی در اوقاف قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان، با استقرار هیئت بازرسی، بررسی عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در زمینه اراضی و املاک موقوفات و نیز نذورات بقاع متبرکه آغاز شد.
این گزارش می‌افزاید: این استقرار در راستای انجام وظایف قانونی و تحقق بازرسی‌های برنامه‌ای سال جاری صورت گرفت، مراسم معارفه این هیئت بازرسی با حضور مسئولان دستگاه نظارتی و اجرایی در اداره کل اوقاف قزوین برگزار و بازرسان پس از معارفه در اتاق نظارت و بازرسی مستقر شدند.
این گزارش اضافه می‌کند: بررسی عملکرد اوقاف در مورد اراضی و املاک غیر متصرفی موقوفه (زمین‌های کشاورزی، منازل و دکاکین)، چگونگی نظارت بر نذورات بقاع متبرکه و نحوه مصرف آنها و همچنین بررسی عملکرد در زمینه تأمین درآمدهای موقوفات از مهمترین عناوین و محورهایی است که توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
این گزارش تصریح می‌کند: شهروندان محترم می‌توانند با مراجعه به سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور به آدرس اینترنتی http://shekayat.bazrasi.ir شکایات و اعلامات خود را در خصوص نحوه عملکرد دستگاه اجرایی مذکور ثبت و پیگیری کنند.
در ادامه این گزارش آمده است: در همین زمینه تلفن گویای ستاد خبری اداره کل بازرسی استان قزوین مرکز استان: 136، شهرستان‌ها 3350022 –0281 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت نظرات، پیشنهادها و اعلامات مردمی است؛ هیئت بازرسی تا شش بهمن ماه در اداره کل اوقاف و امور خیریه مستقر است.
در ادامه این گزارش آمده است: سایت جدید اطلاع‌رسانی اداره کل بازرسی استان قزوین راه‌اندازی شد.  
این گزارش می‌افزاید: این پایگاه با آدرس http://qazvin.bazresi.ir  با عناوین: «مردم»، «رسانه»، «مدیران دستگاه‌های اجرایی»، «بازرسان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی» و «پژوهشگران» به کاربران خدمات می‌دهد و در بخش خدمات الکترونیک سایت، «سامانه‌ ملـی رسیدگی به شکایات و اعلامات»،‌ «سامانه کشوری نظارت بر معاملات دستگاه‌های اجرایی» و «سامانه تنقیح قوانین کشـور» آورده شده است تا بتواند خدمات بیشتری به کاربران بدهد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول