اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف شهرستان قیدار خبر داد

کمک یک میلیارد ریالی اوقاف به بیمارستان امیرالمومنین خدابنده

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان از کمک یک میلیارد ریالی اداره اوقاف شهرستان خدابنده به بیمارستان امیرالمومنین قیدار خبر داد.

کمک یک میلیارد ریالی اوقاف به بیمارستان امیرالمومنین خدابنده
اسدالله آقامراد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اداره اوقاف شهرستان قیدار اقدامات بسیاری را از آغاز سال‌جاری انجام داده است.
وی با بیان اینکه از آغاز سال‌جاری مرکز پاسخگویی به مسائل شرعی در جوار دو بقعه متبرکه این شهرستان راه‌اندازی شده است، ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزش برای هیئت امنا نیز از دیگر برنامه‌هایی است که توسط اداره اوقاف شهرستان خدابنده اجرا شده است.
رئیس اداره اوقاف شهرستان قیدار انتخاب هیئت امنا برای 15 امامزاده شهرستان خدابنده را از دیگر اقدامات اداره اوقاف این شهرستان عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی مرکز کانون فرهنگی و قرآنی در جوار بقاع متبرکه و شش امامزاده این شهرستان نیز از اقدامات صورت گرفته در این شهرستان طی سال‌جاری است.
وی برگزاری 40 محفل انس با قرآن در جوار بقاع متبرکه را از اقدامات اداره اوقاف شهرستان قیدار در 9 ماهه سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: از آغاز سال‌جاری کلاس‌های آموزشی قرآن کریم برای دو هزار نفر در جوار بقاع متبرکه برگزار شده است.
آقامراد با بیان اینکه اداره اوقاف شهرستان قیدار از آغاز سال‌جاری اقدامات بسیاری را در زمینه‌های مختلف انجام داده است، ادامه داد: ثبت‌نام و برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، ترتیل، اذان، تواشیح و مفاهیم نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط اداره اوقاف شهرستان قیدار بوده است.
وی یادآور شد: تعداد افراد شرکت کننده در این دوره از مسابقات قرآنی اوقاف شهرستان قیدار 300 درصد رشد داشته است.
رئیس اداره اوقاف شهرستان قیدار کمک به آزادی زندانیان را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط اداره اوقاف شهرستان قیدار عنوان کرد و افزود: از آغاز سال‌جاری در راستای کمک به زندانیان هفت میلیون تومان هزینه شده است.
وی کمک نقدی به افراد بی‌بضاعت را نیز از دیگر برنامه‌های اوقاف در طول سال‌جاری عنوان کرد و افزود: در این راستا مبلغ 10 میلیون تومان هزینه شده است.
آقامراد با بیان اینکه پرداخت هزینه اعتکاف در سطح شهرستان قیدار به مبلغ پنج میلیون تومان از جمله اقداماتی است که توسط اداره اوقاف این شهرستان صورت گرفته است، ادامه داد: این مبلغ برای 800 نفر معتکف هزینه شده است.
وی کمک به مساجد از محل اعتبارات دولتی و عواید موقوفه را نیز از دیگر اقدامات اداره اوقاف شهرستان قیدار عنوان کرد و افزود: در این راستا 100 میلیون تومان هزینه شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول