اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات جیرفت:

رد پای دشمن در انتخابات دیده می‌شود / شورای نگهبان ستاد انتخاباتی افراد نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات جیرفت گفت: در آستانه برگزاری یک انتخابات مهم و حساس هستیم و رد پای دشمن و استکبار را در جاهای مختلف آن می‌بینیم.

رد پای دشمن در انتخابات دیده می‌شود / شورای نگهبان ستاد انتخاباتی افراد نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان رحمان مجازی چهارشنبه شب در همایش اعضای شورای نگهبان جیرفت اظهار داشت: امروز شورای نگهبان در خط مقدم اسلام قرار دارد و در سال‌های اخیر بیشترین هجمه وارده به آن بوده است.
وی افزود: در آستانه برگزاری یک انتخابات مهم و حساس هستیم و رد پای دشمن و استکبار را در جاهای مختلف آن می‌بینیم.
مجازی تصریح کرد: هیئت نظارت در برگزاری انتخابات بی‌طرف عمل می‌کند تا کاندیداها احساس امنیت کنند.
وی خاطرنشان کرد: 9 دی ماه وقتی کفار به ارزش‌های مردم عاشورایی حمله کردند و به پایکوبی پرداختند، این خون شهدا بود که بساط آنها را برچید.
مجازی ابراز داشت: افرادی اعلام کردند که در انتخابات شرکت نمی‌کنیم، این‌ها کسانی هستند که در هر صورت بازنده هستند و حادثه روز 9 دی ماه  دست آنها را رو کرد.
وی اذعان داشت: این روز، روز سرنوشت‌سازی بود که میلیون‌ها نفر با حضور پرشور و قدرتمند خود در خیابان‌ها بساط استکبار را در هم پیچیدند.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات جیرفت گفت: مقام معظم رهبری به این افراد فریب خورده توصیه کرد که به مردم بپیوندند، اما آنها به سرعت به سمت کفر شتافتند.
مجازی بیان داشت: خواست مردم در برگزاری انتخابات از ناظران شورای نگهبان امانت‌داری است.
وی اظهار داشت: رعایت حقوق همه افرادی که در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند برای ما لازم است و ما تضمین می‌کنیم که انتخاباتی سالم برگزار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: امانت‌داری ما این است که همان رأیی که وارد صندوق شد، همان رأی هم خارج می‌شود و در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ما پاسدار رأی مردم بودیم و نتایج آن را همه دیدند.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات جیرفت با بیان اینکه شورای نگهبان ستاد انتخاباتی افراد نیست،
اذعان داشت: تا امروز چیزی جز صداقت و امانت‌داری از ناظران شورای نگهبان دیده نشده است.
وی خواستار پرهیز از برچسب زدن به افراد شد و گفت: پهلوانان نامدار به دلیل داشتن اخلاق شایسته بلند آوازه شدند، ما باید از آنها پیروی کنیم و جوانمرد باشیم و کاندیداها هم از برچسب زدن به دیگران پرهیز کنند.
مجازی ابراز داشت: شنیده‌ها ملاک  انتخاب نیست، آن چیزی که به آن یقین و برهان داریم، ملاک عمل باید باشد.
وی بیان داشت: کسانی که پیام می‌دهند، افراد ما باید سر صندوق‌های رأی باشند، عاقلانه سخن نمی‌گویند و افرادی که رأی نمی‌آورند، نباید دیگری را مورد اتهام قرار دهند.
مجازی تصریح کرد: رسالت ما نظارت بی‌طرف در عین امانتداری است، تأیید صلاحیت شورای نگهبان در مرکز انجام می‌شود و ابتدا هیئت اجرایی بررسی و بعد به شورای نگهبان می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: قبل از برگزاری انتخابات همه ناظران شورای نگهبان آموزش‌های لازم را می‌بینند.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات جیرفت گفت: برگزاری مانور ولایت در خلیج فارس آنچه را که شایسته ایران اسلامی تحت رهبری مقام رفیع ولایت بود به نمایش گذاشت.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول