اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی رودبار خبر داد

انجام 428 مورد بازرسی از نانوایی‌های رودبار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی رودبار از 428 مورد بازرسی از نانوایی‌های این شهرستان خبر داد.

انجام 428 مورد بازرسی از نانوایی‌های رودبار
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، فردین نجاتی ظهر امروز در جلسه بازرگانی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به گزارشات مردمی مبنی بر عدم کیفیت نان و کم‌فروشی، بازرسی از واحدهای نانوایی سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه بازرسی از نانوایی‌ها دو بار در هفته انجام می‌گیرد، افزود: بازرسی از نانوایی‌ها علاوه بر بازرسی روزانه در قالب گشت مشترک با اداره‌های ذی‌صلاح نیز انجام می‌گیرد.
رئیس اداره بازرگانی رودبار، نماینده فرمانداری، غله، مرکز بهداشت و درمان و اتحادیه نانوایان را از اعضای حاضر در این گشت‌های مشترک نام برد.
وی افزود: از مجموع 428 مورد بازرسی که در هشت ماهه نخست امسال از نانوایی‌های رودبار انجام گرفته است، 71 واحد صنفی متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
نجاتی، کم‌فروشی، تعطیلی خودسرانه، عدم رعایت بهداشت و عدم صدور پروانه کسب را از عناوین تخلفات نانوایی‌های شهرستان عنوان کرد.
وی از بازرسی واحدهای تولیدی، صنعتی و بسته‌بندی کالای مشمول قانون هدفمندسازی رایانه‌ها خبر داد و ابراز داشت: اخذ آمار و اطلاعات تولید، توزیع و قیمت اجناس و ارسال آن به سازمان استان از برنامه‌های این اداره است.
رئیس اداره بازرگانی رودبار، بازرسی از انبارها و سردخانه‌ها و عمده فروشی‌های سطح شهرستان را از دیگر برنامه‌های اداره صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد و بیان داشت: در این بازرسی‌ها موجودی ماهانه، دریافت مشخصات عمومی، فنی و تجهیزات سالن، منابع انسانی و مالی انبارها و سردخانه‌ها انجام می‌گیرد.
وی با اشاره به عملکرد ستاد خبری رسیدگی به تخلفات اقتصادی بیان داشت: در راستای پیگیری شکایات و گزارشات مردمی به ستاد خبری تعداد 292 مورد گزارش مردمی به این اداره ارسال شد.
نجاتی افزود: از این تعداد گزارش، 90 مورد پرونده تخلف تشکیل و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی با معرفی تلفن 124 برای رسیدگی به تخلفات اقتصادی، خاطرنشان کرد: ستاد خبری اداره بازرگانی پل ارتباطی بین سازمان و مردم  برای نظارت و کنترل بازار است.
این مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان رودباری می‌توانند با مشاهده تخلفات واحدهای صنفی با شماره تلفن 124 ستادخبری، 6223014 اداره بازرگانی و تلفن 6225454 با کد رودبار بازرسی اصناف تماس بگیرند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول