اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در دور رفت لیگ شمشیربازی بانوان کشور؛

اسامی تیم بانوان کانون شمشیربازی اردبیل اعلام شد

خبرگزاری فارس: به دنبال قطعیت حضور تیم شمشیربازی بانوان کانون شمشیربازی اردبیل در لیگ شمشیربازی باشگاه‌های بانوان کشور اسامی نفرات اعزامی این تیم اعلام شد.

اسامی تیم بانوان کانون شمشیربازی اردبیل اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست تیم بانوان شمشیربازی اردبیل ظهر امروز در جلسه توجیهی اعزام بانوان شمشیرباز به لیگ بانوان کشور اظهار داشت: تیم بانوان شمشیربازی استان برای نخستین‌بار در مسابقات لیگ بانوان باشگاه‌های کشور شرکت می‌کنند که این تیم از دو هفته قبل با افزایش فشار تمرینات خود برای این مسابقات آماده می‌شود.
فاطمه نوری افزود: شمشیربازی نوپای استان اردبیل به منظور ایجاد پختگی لازم در بازیکنان نیازمند حضور مرتب و دائمی در مسابقات کشوری است و مسابقات لیگ این فرصت را به بهترین نحو در اختیار بازیکنان نوجوان و جوان برای کسب تجربه و افزایش توان بدنی و تجربی قرار می‌دهد.
وی تصریح کرد: با وجود مشکلات عدیده مالی هیئت استان در سال جاری و از سوی دیگر عدم وجود اسپانسر مالی برای لیگ کشوری، این حضور یک بار مالی مضاعف برای هیئت محسوب می‌شود اما با موافقت مسئولان هیئت شمشیربازی اردبیل و برای برقراری عدالت بین بانوان و آقایان، برای اولین بار در مسابقات لیگ بانوان حضور پیدا می‌کنیم.
سرپرست امور بانوان هیئت شمشیربازی استان اردبیل در خصوص سطح فنی تیم اعزامی نیز خاطرنشان کرد: کلیه بازیکنان تیم ما بومی هستند و با اینکه قرار بود برای تقویت تیم سه بازیکن تهرانی و یک بازیکن تبریزی خوب نیز جذب کنیم با اعلام حضور تیم گاز تهران، حضور بازیکنان تهرانی منتفی شد و وضعیت حضور بازیکن تبریزی هم هنوز مشخص نیست و همین امر باعث شده تا همچنان روی بازیکنان خودمان حساب باز کنیم.
نوری اضافه کرد: هدفگذاری هیئت شمشیربازی استان اردبیل برای این حضور صرفا افزایش تجربه و سطح فنی شمشیربازان بانوی استان در رقابت با تیم‌های قدرتمند سطح اول کشور است و قطعا در سال‌های آتی شاهد موفقیت‌های بیشتر شمشیربازی بانوان استان اردبیل در سطح کشور خواهیم بود.  
وی ادامه داد: تیم ما در دو اسلحه اپه و فلوره در مسابقات حضور می‌یابد و با توجه به اینکه بازیکنان سابر ما هنوز از نظر سنی بسیار پایین هستند فعلا صلاح حضور بازیکنان در اسلحه سابر منتفی است
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در اسلحه اپه این مسابقات سونیا   بی‌نظیر، آرزو قاره‌گوشی، میترا موشحی عصر و آرزو خیرخواه بشر شرکت خواهند کرد.
نوری گفت: در اسلحه فلوره نیز دریا آردن، مریم سعید، سمیه طهماسبی به مربیگری رباب  حمیدی و فاطمه نوری و به سرپرستی ماهرخ شمس‌آذر حضور خواهند یافت.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول