اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه مالی و اعتباری مهر خراسان رضوی:

مشتری‌مداری در اولویت کار بانک‌ها باشد

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه مالی و اعتباری مهر خراسان رضوی گفت: مشتری‌مداری باید در اولویت کاری بانک‌ها قرار گیرد.

مشتری‌مداری در اولویت کار بانک‌ها باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا گلی صبح امروز در دیدار جمعی از کارکنان و پرسنل این موسسه با امام‌جمعه مشهد، اظهار داشت: در همین راستا موسسه مالی و اعتباری مهر تلاش در اشاعه این فرهنگ در شعب دارد.
مدیر موسسه مالی و اعتباری مهر خراسان رضوی با ابراز خرسندی از اینکه بهترین سطح خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهیم، افزود: یکی از بزرگ‌ترین رسالت‌های موسسه مالی و اعتباری مهر بانکداری اسلامی و بدون ربا است.
گلی حضور مردم در تمامی عرصه‌های اجتماعی را یکی از بزرگ‌ترین برکات انقلاب اسلامی برشمرد و بیان داشت: با این حضور جانانه در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی تو دهنی محکمی به استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایت‌کار زده‌ایم.
وی تصریح کرد: خدمتگزاران بسیجی در موسسه مالی و اعتباری مهر خراسان رضوی عزم خود را در شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد ایران اسلامی جزم کرده‌اند.
گلی ارتباط با حوزه‌های دینی را از جمله ویژگی‌های این موسسه مالی و اعتباری دانست و افزود: در این راستا موفقیت‌های گستره‌ای را برای عرصه اقتصادی به دست آورده‌ایم.
وی با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این مقطع حساس از انقلاب و برای جاودانه ساختن نام این نهضت کارکنان مالی و اعتباری مهر تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول