اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

10 هزار طرح اشتغال خانگی به بانک‌های عامل معرفی شد

خبرگزاری فارس: دبیرخانه کارگروه اشتغال چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 10 هزار طرح در این استان برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌های عامل این استان معرفی شده است.

10 هزار طرح اشتغال خانگی به بانک‌های عامل معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا فروزنده بعدازظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال این استان، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 10 هزار و 576 طرح با اشتغال پیش‌بینی شده 10 هزار و 576 نفر برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌های عامل استان معرفی شده است.
وی سهمیه ابلاغی تسهیلات این بخش را 333 میلیارد و 750 میلیون ریال اعلام و تأکید کرد: طرح‌های معرفی به 330 میلیارد و 685 میلیون ریال تسهیلات نیاز دارند.
فروزنده طرح‌های معرفی شده از سوی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در زمینه مشاغل خانگی را 11 هزار و 548 مورد با پیش بینی ایجاد 11 هزار و 548 شغل جدید دانست و افزود: برای این تعداد طرح 360 میلیارد و 930 میلیون ریال تسهیلات مورد نیاز است.
دبیر کارگروه اشتغال چهارمحال و بختیاری اشتغال خانگی را یکی از مهم‌ترین برنامه‎های دولت عدالت محور برای توسعه اقتصادی بیان و تصریح کرد: با رونق اقتصاد می‌توان زمینه توسعه همه جانبه را فراهم کرد.
وی همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری و بانک‌های عامل برای سرعت‌بخشی به روند ایجاد اشتغال به‌ویژه در بخش خانگی را ضروری برشمرد.
فروزنده با تأکید بر اینکه مشاغل خانگی از دیرباز در کشور ما دارای جایگاه مناسبی در عرصه تولید و ارائه خدمات بوده است، گفت: در این میان می‌توان به صنعت دیرپا و افتخارآمیز فرش و انواع صنایع دستی و نیز بسیاری از خدمات از جمله آموزش و امور بهداشتی که در محیط خانه‌ها صورت می‌گرفته است، اشاره کرد، این مشاغل می‌تواند بستر مناسبی برای توسعه اشتغال در این استان محسوب ‌شود.
وی افزود: در دوران جدید که دانش و مهارت به عنوان ابزار قدرت کشورها مطرح است و سه انقلاب عمده دیجیتالی، اینترنتی و کارآفرینی روی داده، همچنان می‌توان از محیط مناسب خانه‌ها برای رونق بخشیدن به کسب و کارها با نگاهی دانش بنیان براساس مشاغل جدید بهره برد.
انتهای پیام/ش30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول