اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سیمای مرکز کرمان

شبکه آموزش در کوهبنان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان، فرماندار کوهبنان و جمعی از مسئولان محلی شبکه آموزش در شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

شبکه آموزش در کوهبنان راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، طی مراسمی با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان، فرماندار کوهبنان و جمعی از مسئولان محلی، شبکه آموزش در شهرستان کوهبنان افتتاح شد و از این پس ساکنان این شهرستان می‌توانند برنامه‌های شبکه آموزش را بر روی کانال 40 باند VHF با کیفیت مطلوب دریافت کنند.
این شبکه با اعتبار 100میلیون تومان از پروژه‌های دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان کرمان است که 50 درصد از محل اعتبارات استانی و 50 درصد از محل اعتبارات سازمان صدا و سیما به آن اختصاص یافت.
بنابراین گزارش، شبکه‌های استانی صدا و سیما مرکز کرمان به مناسبت حماسه 9 دی بیش از یک ‌هزار دقیقه برنامه تلویزیونی و رادیویی پخش کردند.
شبکه استانی سیمای مرکز کرمان با پخش 450 دقیقه برنامه تلویزیونی شامل پخش گزارش‌های مردمی، کلیپ، سرود، تیزر، سخنرانی و ... حضور حماسی مردم را در یوم‌الله 9 دی‌ماه به تصویر کشید.
شبکه استانی صدای مرکز کرمان با پخش 400 دقیقه برنامه رادیویی به حماسه 9 دی پرداخت که ویژه برنامه‌های رویکرد و کرمان سلام از مهم‌ترین برنامه‌های این شبکه بود.
معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز کرمان با پخش 54 عنوان گزارش خبری و خبر رادیویی و تلویزیونی به مدت 170 دقیقه حضور مردم در حماسه 9 دی و اخبار مربوط به این روز را منعکس کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول