اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:

فعال‌ شدن شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان گلستان از فعال شدن شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در همه حوزه‌های قضایی استان خبر داد.

فعال‌ شدن شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان، احمد فاضلیان اظهار داشت: در هر حوزه قضایی به تفکیک یک شعبه در دادگستری و یک شعبه در دادسراها کار رسیدگی به تخلفات انتخاباتی را انجام می‌دهند.
وی همچنین از فعال شدن ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در استان خبر داد و افزود: این ستاد با حضور همه دستگاه‌های ذیربط و به ریاست رئیس دادگستری تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی، هدف اساسی تشکیل این ستاد است، افزود: بدین منظور، منشور حقوقی و اخلاقی تهیه و تدوین شده است که پس از اعلام تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان، در اختیار نامزدها قرار می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه تلاش همه دستگاه‌های اجرایی و مردم بر برگزاری انتخابات پرشور و سالم است از نامزدهای نمایندگی مجلس خواست با مطالعه دقیق این کتابچه و رعایت اصول و موازین قانونی و اخلاقی به این امر کمک کنند.
رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر برخورد قاطعانه با متخلفان در این بخش، خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی بدون دخالت در کار متولیان برگزاری انتخابات، با دقت بر روند سالم انتخابات در سه مرحله پیش از انتخابات، حین برگزاری و پس از برگزاری، نظارت می‌کند.
انتهای پیام/ر30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول