اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

فتنه‌گران از فیلتر ناظران انتخاباتی عبور نمی‌کنند / ذره‌ای در اجرای قانون کوتاه نمی‌آییم

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با تاکید بر اینکه افرادی که بوی فتنه می‌دهند از فیلتر ناظران انتخاباتی عبور نمی‌کنند، گفت: به بهانه گرم شدن تنور انتخابات از گناه کسانی که اساس انتخابات را زیر سئوال بردند، نمی‌گذریم.

فتنه‌گران از فیلتر ناظران انتخاباتی عبور نمی‌کنند / ذره‌ای در اجرای قانون کوتاه نمی‌آییم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد‌مهدی اسماعیلی ظهر امروز در همایش آموزشی توجیهی اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه پیش‌بینی‌ها از مدت‌ها قبل برای برگزاری شرایط انتخابات مطلوب در اصفهان برنامه‌ریزی و با سرعت و دقت اعمال شده است، اظهار داشت: فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس در طول یک هفته و با حضور نامزدها و کاندیداها به خوبی انجام شد.
وی با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال 88 گفت: در آن زمان دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان خود برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به میدان آمده بودند و اعتراض‌های دشمنان نظام و جهت‌دهی آنها از سوی دشمنان خارجی به اندازه‌ای بود که در هر کدام از کشورهای غربی اتفاق می‌افتاد نظام اداری آن کشور را دچار مشکل می‌کرد اما نظام اسلامی ایران با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب آشوب‌های فتنه‌گران را مدیریت کرد و مستحکم‌تر از قبل راه خود را ادامه داد.

*پروژه رمز تقلب در انتخابات 88 شکست خورد
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان داشت: ‌در سال 88، پروژه دشمن در براندازی نظام با رمز تقلب در انتخابات شکست خورد.
وی تصریح کرد: دشمن در شرایط فعلی نیز از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی فروگذار نمی‌کند و با نزدیکی به انتخابات مجلس طراحی‌ها و نقشه‌های دشمن نیز وارد مراحل پیچیده‌تری شده است.
اسماعیلی با تبیین این موضوع که دشمنان درصددند تا با القای ناامیدی انتخابات آینده مجلس را سرد و بی‌روح نشان دهند، تاکید کرد: در صورت محقق نشدن این امر ایجاد القای شبهه در جریان انتخابات و بدبینی نسبت به نتایج انتخابات گام بعدی دشمنان است.

*فتنه گران سال 88 از قطار انقلاب اسلامی پیاده شدند
وی اضافه کرد: در داخل کشور نیز، مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران به واسطه هواهای نفسانی و حب مال و قدرت از قطار انقلاب اسلامی پیاده شدند و بازیگردان اصلی فتنه سال 88 به شمار می‌روند.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان یادآور شد: فتنه‌گران در ‌دوره پیشین انتخابات ریاست جمهوری با تمام توان خود، با سوءاستفاده از امکانات دولتی و بیت‌المال و با بهره‌گیری از تریبون نماز جمعه برای پیگیری اهداف خود به میدان آمدند.
وی اضافه کرد: یکی از همین جهت‌دهندگان به آشوبگران سه روز پیش از انتخابات، برای رسیدن به اهداف خود نامه توهین‌آمیزی را بدون سلام و خداحافظی خطاب به رهبر معظم انقلاب نوشت و آن را منتشر کرد.
اسماعیلی تاکید کرد: در این دوره انتخابات مجلس نیز فتنه‌گران همین هدف را دنبال می‌کنند.

*فتنه‌گران از فیلتر ناظران انتخاباتی عبور نمی‌کنند
وی تصریح کرد: افرادی که بوی فتنه می‌دهند از فیلتر ناظران انتخاباتی عبور نمی‌کنند‌ و ما با هیچ‌کس رودربایستی نداریم و به بهانه گرم شدن تنور انتخابات از گناه کسانی که اساس انتخابات را زیر سئوال بردند، نمی‌گذریم.
‌رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: ایمان و التزام به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه از شرایط تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی است و کسانی که در عمل بی‌اعتقادی خود را نسبت به نظام اسلامی ایران نشان دادند، جایی در عرصه سیاسی کشور ندارند.

*از ثبت نام نکردن چهره‌های شاخص جریان فتنه‌گران در انتخابات خرسندیم
وی در مورد گفته‌های برخی سران فتنه مبنی بر عدم حضور در انتخابات اظهار داشت: کسی برای این افراد کارت دعوت نفرستاده و اگر هم در انتخابات شرکت می‌کردند، به این افراد اجازه حضور در میدان رقابتی انتخابات داده نمی‌شد.

*انقلاب هیچ نیازی به حضور فتنه‌گران ندارد
اسماعیلی تصریح کرد: انقلاب هیچ نیازی به حضور فتنه‌گران ندارد و از ثبت‌نام نکردن چهره‌های شاخص این جریان برای داوطلبی انتخابات مجلس خرسندیم.
وی در ادامه صحبت‌های خود خطاب به معتمدان هیئت‌های اجرایی بر روند انتخابات و تایید یا رد صلاحیت نامزدها بیان داشت: تمامی نامزدهای انتخابات مجلس با هر گرایش سیاسی که از فیلتر هیئت‌های نظارت و شورای نگهبان عبور می‌کنند، برای ما قابل احترام هستند.

*ذره‌ای در اجرای قانون کوتاه نمی‌آییم
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با تاکید بر اینکه هیئت‌های اجرایی باید با هیئت‌های نظارت تعامل و همکاری موثر داشته باشند، افزود: معتمدان هیئت‌های اجرایی باید از نشان دادن گرایش‌های سیاسی شخصی خودداری و در جریان انتخابات مطابق با قانون عمل کنند.
وی با بیان اینکه وظیفه هیئت‌های اجرایی ایجاد فضای انتخاباتی عادلانه برای همه نامزدها است، گفت: نباید اجازه دهیم، فضای انتخابات در اختیار صاحبان قدرت و ثروت قرار گیرد و جو انتخاباتی با پول آن‌ها مدیریت شود.
وی تاکید کرد: ما با هیچ گروه و فردی خاصی عهد و برادری نداریم و ذره‌ای در اجرای قانون کوتاه نمی‌آییم.
انتهای پیام/ش10/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول