اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشگین‌شهر:

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی ناهنجاری‌ها را دامن می‌زند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشگین‌شهر گفت: تبلیغات زودهنگام کاندیداهای مجلس نهم و طرفداران آنها برخی آسیب‌های اجتماعی را دامن زده و اسباب بی‌اعتمادی را مهیا می‌کند.

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی ناهنجاری‌ها را دامن می‌زند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی مشگین‌شهر اظهار داشت: انتخابات در کشور ما برای همیشه به مظهر اقتدار تبدیل شده است و نباید اجازه دهیم این مظهر اقتدار با برخی اقدامات نابهنگام اسباب نگرانی و نافرجامی‌ها را فراهم کند.
وی حفظ فضای آرامش در جامعه همراه با رفتار و کردار عقلایی را از سوی کاندیداها و طرفداران آنها یادآور شد و بیان داشت: کاندیداهای مجلس باید با طمانینه و رفتار پسندیده اقدامات خود را به گونه‌ای انجام دهند تا حرکت و حضور آنها زمینه بی‌اعتمادی را فراهم نکند و به برخی از خودسری‌ها دامن نزند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مشگین‌شهر قانونمداری و حفظ حقوق مردم را دو مولفه برگزاری انتخابات سالم و کم‌دغدغه بیان کرد و افزود: همه کارگزاران نظام اسلامی باید در کنار حفظ بی‌طرفی به گونه‌ای حرکت کنند تا به انتخاب و گزینش مردم خدشه و لطمه‌ای وارد نشود.
باوقار در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: رفتارهای نسنجیده و ناپسند برخی از روسا و کارمندان دولتی موجب رنجش خاطر مردم شده که باید با این پدیده به شدت برخورد شود.
وی امتیاز دادن برخلاف ضوابط، حیف و میل بیت‌المال، رعایت نکردن ساعت اداری از جمله تاخیر در ورود و تعجیل در خروج را از دیگر مشکلات برخی از ادارات بیان کرد.
امام جمعه مشگین‌شهر تصریح کرد: تقویت باورهای دینی و دین‌مداری موجب تقویت نظم اداری و وجدان کاری است و تقویت سیستم نظارتی و استفاده از ابزار تشویق و تنبیه ضروری است.
باوقار در پایان سخنان خود روسا و کارمندان ادارات دولتی را به پرهیز از شرکت در تبلیغات انتخاباتی زودرس به ویژه در وقت اداری و استفاده از امکانات دولتی برای این منظور سفارش کرد.
انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول