اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

رعایت تقوا مهم‌ترین وظیفه یک نامزد انتخاباتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرضا گفت: رعایت اخلاق اسلامی و در رأس آن تقوای الهی مهم‌ترین وظیفه نامزدهای انتخاباتی است.

رعایت تقوا مهم‌ترین وظیفه یک نامزد انتخاباتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید رضا مرتضوی شامگاه سه‌شنبه در جمع مردم روستای هونجان افزود: طی 33 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد 30 انتخابات پرشور در کشور برگزار شده است.
وی ادامه داد: انتخابات به عنوان یکی از مهم‌ترین عرصه‌های تجلی حضور مردم در مسایل سیاسی و اجتماعی مطرح است و دعوت دیگران برای حضور در انتخابات امر به معروف به شمار می‌رود.
فرماندار شهرضا با تشریح لزوم واقع‌نگری در عرصه انتخابات تصریح کرد: در شرایطی که وظایف قوای سه‌گانه از سوی قانون اساسی مشخص شده است در برخی موارد شاهد مطرح شدن وعده‌هایی از سوی نامزدها هستیم که در حوزه وظایف مجلس شورای اسلامی نیست.
وی در ادامه با اشاره به لزوم آگاهی بخشی به جامعه در زمینه انتخابات گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارای دو وظیفه مهم و اساسی هستند که شامل قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین است و این در حالی است که برخی کاندیدها از نا‌آگاهی برخی افراد جامعه سوء استفاده می‌کند و قول احداث فرودگاه را در یک منطقه مطرح می‌کند.
مرتضوی اضافه کرد: وقتی یک فرد برای کسب رای و حضور در مجلس به روش‌های غیراخلاقی و تخریب گرایانه متوسل می‌شود بی‌شک نمی‌تواند در مقام نمایندگی مردم از حقوق آنها دفاع کند و مدافع اجرای عدالت در جامعه باشد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول