اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان خواستار شد

نصب تندیس و تصاویر شهدا در آبادان

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان، نصب تندیس و تصاویر چهار هزار شهید آبادان را در جای جای این منطقه خواستار شد.

نصب تندیس و تصاویر شهدا در آبادان
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده عصر امروز در حاشیه رونمایی از تندیس شهدای سینما رکس آبادان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: نصب این تندیس برای گرامیداشت شهدای سینما رکس آبادان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
وی افزود: از سال 57 تاکنون هیچ یک از مسئولان و مدیران به فکر اختصاص مکانی ویژه برای گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد شهدای این واقعه تلخ بنا به دلایل مختلف نبوده‌اند، اما خوشبختانه با این حرکت فرهنگی مثبت می‌توان بارقه رضایت و شادی را در چشمان مردم این خطه از این حیث مشاهده کرد.
فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: امروز این حرکت مثبت بسیار خوب ارزیابی می‌شود و این امر را می‌توان به مرور زمان از زبان و حال مردم این شهرستان دید و شنید.
وی اضافه کرد: کاش این امور در شهرستان بیشتر انجام می‌گرفت و ما به جای وجود یک تندیس از چهار هزار شهید آبادان در شهرستان، حداقل دو هزار تندیس شهدا را شاهد بودیم.
ایلخاص‌اده همچنین عنوان کرد: باید یاد و نام شهدا را گرامی داشت و راه آنها را برای جوانان این مرز و بوم روشن‌تر آشکار کرد.
وی خاطرنشان کرد: بوی شهدا در کوچه و خیابان این شهر به مشام می‌رسد باید آن را به چشم مردم نیز منور کرد.
فرماندار ویژه آبادان در پایان گفت: امیدواریم این حرکت گامی در راستای ترویج فرهنگ شهادت و نصب لوح و تندیس بیشتر از شهدا در شهرستان باشد.
انتهای پیام/ی30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول