اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پناهیان:

کسی نمی‌تواند نام شهدا را حذف کند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: کسی نمی‌تواند نام و یاد شهدا را حذف کند، نام و یاد شهدا زنده باقی می‌ماند.

کسی نمی‌تواند نام شهدا را حذف کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام احمد پناهیان شب گذشته در یادواره شهدای سادات ساری اظهار داشت: باید از مقام شعار خارج شده و به حوزه عمل وارد شویم.
وی با اشاره به اینکه برخی به مواضع نایب امام زمان (عج) درباره فلسطین حمله می‌کنند، تصریح کرد: جوانانی که با شور و عشق، مقتدای خود را رهبر معظم ما بداند و بدون هیچ تردید و ترسی افتخار کند.
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه این جوانان را باید دید، ادامه داد: اگر من از این جوانان صحبت کرده و خاطره بگویم، همان خناسانی که بین مردم وسوسه می‌کنند، ادعا می‌کنند که اینها قصه است و من از خودم می‌گویم.
وی با اشاره به اینکه آرزوی ائمه، دیدن این روزها بود، بیان داشت: خداوند تاکید دارد در کنار نام شهید، واژه سبیل‌الله قرار گیرد.
پناهیان با بیان اینکه سبیل به معنای راه مدیریت الهی است، یادآور شد: در زمان پیامبر، شخص پیامبر و در دوران ائمه هم امامان معصوم راه مدیریت الهی را داشتند و در زمان ما ولایت فقیه است.
وی با اشاره به اینکه شهدا به طور میانگین در هر نوشته چهار بار امام را یاد کرده‌اند، خاطرنشان ساخت: علت شهادت و جانفشانی را فرمان امام و فرمانبری از امام عنوان کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه کسی نمی‌تواند نام و یاد شهدا را حذف کند، گفت: نام و یاد شهدا زنده باقی می‌ماند اما زنده نگه داشتن خون شهید مرحله سخت‌تری است.
حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه یادواره شهدا، ضیافت و تجدید میثاق است، اضافه کرد: هر اندازه شهدا در شهر و منطقه‌ای بیشتر باشد به همان میزان تکلیف مردم منطقه را صدچندان می‌کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول