اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نور مطرح کرد

بهره‌برداری سیاسی در مجلس شهدا ممنوع است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نور گفت: از مجلس شهدا بهره‌برداری سیاسی و انتخاباتی نشود.

بهره‌برداری سیاسی در مجلس شهدا ممنوع است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد محمدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهر رویان که در محل دفتر شهردار این شهر برگزار شد با تقدیر از شهرداری و شورای شهر این شهر به جهت میزبانی و متولی شدن برگزاری یادواره، بر انجام کار فرهنگی در یادواره‌های شهدا تاکید کرد.
وی بیان داشت: در بحث انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نیاز به کار فرهنگی بیشتر داریم و این امر باید در یادواره‌ها جدی‌تر پیگیری و لحاظ شود.
معاون فرماندار نور ابراز داشت: نسل جدید ما از جنگ و شهادت و اتفاقات انقلاب بی‌اطلاع و بی‌خبر است و تجربه از آن ندارد، به همین علت همواره مورد توجه دشمن و سوء استفاده آنان قرار می‌گیرد و در معرض خطر هستند.
معاون فرماندار نور تصریح کرد: تدوین اهداف شهدا کمتر از شهادت نیست و این امر باید در مدیران ما گسترش یابد که در این صورت بسیاری از مشکلات جامعه رفع می‌شود.
محمدی خاطرنشان کرد: بر تابوت شهدای گمنام که در سال‌های اخیر جنازه آنها کشف و در شهرستان‌ها تشییع می‌شود نوشته است بازماندگان بعد از شهدا چه کردند و این سئوال در واقع از خودمان است.
وی تصریح کرد: وقتی پرونده پرسنلی یکی از شهدا را مطالعه می‌کردم در سوابق آن به نوشته‌هایی برخوردم که به رئیس اداره خود نوشته بود: «...چند بار تقاضای اعزام کردم به من اجازه ندادید و دلیل شما کمبود نیرو بود، ولی امروز جایگزین دارم و برای ادای تکلیف می‌روم امیدوارم حلالم کنید و از من راضی باشید، من مشکلی ندارم و نگران چیزی نیستم».
معاون فرماندار نور در ادامه تاکید کرد: دقت لازم شود تا از مجلس شهدا بهره‌برداری سیاسی انتخاباتی نشود.
محمدی خواستار جمع‌آوری آثار شهدا و برگزاری نمایشگاه و تهیه بسته‌های فرهنگی پرمحتوا در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن یادواره شهدا شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول