اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی:

زیارت هدف اصلی زائران مشهدالرضا(ع) است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: زیارت حرم امام رضا(ع) موضوع و هدف اصلی زائران برای ورود به شهر مشهد است.

زیارت هدف اصلی زائران مشهدالرضا(ع) است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در مراسم رونمایی از صندوقچه‌های خاتم‌کاری شده مضجع حرم‌های امام موسی کاظم و امام جواد(ع) در امامزاده سید محمد (گنبد خشتی مشهد) اظهار داشت: شهر مقدس مشهد به دلیل وجود بارگاه ملکوتی هشتمین امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) سالانه میزبان 20 میلیون زائر است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به این امر بحث اوقات زائران یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه و برای آن برنامه‌ریزی شود.
گنابادی‌نژاد افزود: بنا بر گزارشی که در این مورد تهیه شده است، زائران مشهدالرضا تنها بخشی از اوقات خود را در شبانه‌روز در حرم می‌گذرانند و بخش دیگر اوقات خود را در بیرون حرم می‌گذرانند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان داشت: بر این اساس باید مکان‌هایی برای پر کردن اوقات زائران حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) تهیه و آماده شود.
وی با بیان اینکه در این راستا اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی نیز توفیق خدمتگزاری را دارد، افزود:  با توجه به این موضوع تعدادی از بقاع متبرکه استان و شهر مشهد در جهت خدمت به شیعیان توسعه و بهسازی شده‌اند.
گنابادی‌نژاد ادامه داد: بقاعی که نیاز به بهسازی دارند باید احیا شوند و به عنوان محلی برای عبادت و استفاده هر چه بیشتر زائران مهیا شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول