اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد کاشان خبر داد

رشد صددرصدی مقالات دانشگاه آزاد کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از رشد 100 درصدی مقالات علمی اعضای هیئت علمی این دانشگاه در سال جاری خبر داد.

رشد صددرصدی مقالات دانشگاه آزاد کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، منصور دیاری ظهر امروز در نخستین کارگروه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با سایپا کاشان اظهار داشت: این دانشگاه با داشتن حدود 40 رشته که بیشتر فنی و مهندسی است نقش بسزایی در رشد و توسعه شهرستان داشته‌ است.
وی با اشاره به مزایای تشکیل کارگروه همکاری‌های دانشگاه آزاد کاشان و شرکت سایپا افزود: استفاده متقابل از تجارب علمی و عملی اساتید و کارشناسان این دانشگاه و سایپا در رشد و شکوفایی هر چه بهتر و بیشتر این دو مرکز آموزشی و صنعتی از اهداف تشکیل این کارگروه است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان خاطر نشان کد: حدود 104 آزمایشگاه و کارگاه تخصصی فنی این دانشگاه می‌تواند همکاری مفید و تعامل سازنده‌ای را با شرکت سایپا داشته باشد.
وی با اشاره به سابقه دانشگاه آزاد اسلامی در کاشان عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اکنون در دهه چهارم فعالیت خود توسعه تحصیلات تکمیلی را مبنای گسترش رشته‌های تحصیلی و همکاری با مراکز صنعتی را اولویت خود قرار داده‌ است.
مدیر عامل سایپای کاشان نیز در ادامه دیدگاه مثبت و تعامل مطلوب دانشگاه با مراکز صنعتی را قابل تقدیر خواند و گفت: با توجه به اینکه زایش علم در مراکز آموزش عالی شکل می‌گیرد استفاده مراکز صنعتی از این نظرات علمی و اندوخته‌های دانشگاهی به مرحله تولید و بهره‌وری ضروری است.
ناصر آقامحمدی افزود: ارتباط دانشگاه و صنعت برای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور به عنوان یک ضرورت و نیاز این دو مجموعه است.
به گفته وی در اکثر موارد مدیران صنعتی به دلیل کارهای اجرایی فرصت تعریف طرح‌های جدید و نوین علمی را ندارند لذا این مراکز دانشگاهی هستند که با ابتکارات علمی و ابداعات جدید خود نوآوری و خلاقیت در صنعت را ایجاد کرده و زمینه‌ساز رشد و تعالی اقتصاد جامعه می‌شوند.
به گفته وی، دانشگاهیان با ارائه مد‌ل‌های پژوهشی و پشتیبانی از مراکز صنعتی نوآوری در راندمان بهره‌وری این مراکز را افزایش و هزینه‌ها را کاهش می‌دهند.
در نخستین نشست کارگروه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و سایپا کاشان که با حضور اعضای هیئت مدیره سایپا، رئیس دانشگاه و معاونت پژوهشی آن برگزار شد بازدید جمعی از اساتید تخصصی رشته‌های فنی مرتبط با مرکز تولیدی صنعتی سایپا از این شرکت با اعلام گزارش مصوب شد.
انتهای پیام/ش20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول