اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس همایش ملی پژوهش و تولید علم در حوزه پزشکی:

تولید مقالات آی اس آی دانشگاه علوم پزشکی بابل 6 برابر شد

خبرگزاری فارس: رئیس همایش ملی پژوهش و تولید علم در حوزه پزشکی گفت: در شش سال گذشته تولید مقالات isi دانشگاه علوم پزشکی بابل از 10 مقاله به 60 مقاله ارتقا یافته است.

تولید مقالات آی اس آی دانشگاه علوم پزشکی بابل 6 برابر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، امرالله مصطفی‌زاده صبح امروز در سومین همایش ملی پژوهش و تولید علم در حوزه پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار داشت: در سال‌های اخیر با حمایت مقام معظم رهبری گام‌های بسیار موثری برای پیشرفت علم و فناوری در سطح کشور برداشته شد که دانشگاه علوم پزشکی بابل در این باره نقش‌های ارزنده‌ای ایفا کرده است.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی بابل از نظر تولید مقالات علمی isi رشد چشمگیری داشته است، خاطرنشان کرد: در شش سال گذشته تولید مقالات isi دانشگاه علوم پزشکی بابل از 10 مقاله به 60 مقاله ارتقا یافته که بر اساس ارزشیابی وزارت بهداشت، درمان و پزشکی از یک هزار و 500 امتیاز به 5هزار و 75 امتیاز ارتقا یافته است.
مصطفی‌زاده بیان داشت: تولید 60 مقاله isi در سال 2011 نشانه تلاش و فعالیت همه همکاران علمی و غیرعلمی دانشگاه علوم پزشکی بابل است اما دانشگاه علوم پزشکی بابل باید با انجام برنامه‌های منسجم، برگزاری همایش‌ها و ارائه راهکارهای علمی برای رسیدن به فناوری‌های جدید تلاش کند.
وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنیم این همایش به همایش تولید علم و فناوری تغییرنام یافته و به مدت دو روز برگزار شود تا با استفاده از متولوژی صحیح به پاسخ‌های درست دست بابیم که لازمه آن تحقیق و پژوهش است.
این مسئول اذعان داشت: برای دستیابی به متولوژی‌های جدید در این همایش‌ها باید به دنبال فکر و ایده‌های نو باشیم و با نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در کشور به فناوری‌ها و تولیدات محصولات جدید دست یابیم  که ه در حال حاضر از فکرکردن عمیق محروم هستیم.
مصطفی‌زاده با تقدیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: با توجه به اینکه ایده برگزاری همایش ملی پژوهش و تولید علم در حوزه پزشکی از سوی دانشگاه علوم پزشکی بابل بوده است امیدواریم در سال‌های آینده این همایش غنی‌تر از سال‌های گذشته  در این دانشگاه برگزار شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول