اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان اردبیل خبر داد؛

رشد 112 درصدی چاپ مقالات پیام‌نور در آیسیآی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: تعداد مقالات چاپ شده اساتید این دانشگاه در مجلات ICI ، 112 درصد رشد نشان می‌دهد.

رشد 112 درصدی چاپ مقالات پیام‌نور در آیسیآی
ولی‌الله خوش‌طینت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ مقالات چاپ شده در یک سال اخیر در مجلات ICI و بین‌المللی از 17 مورد به 36 مورد افزایش یافته است،‌ به طوری که در کنار آن شاهد حضور اساتید این دانشگاه در همایش‌های داخلی و بین‌المللی متعدد بودیم.
وی با یادآوری اینکه در حال حاضر 62 هیئت علمی و دستیار علمی در 13 مرکز و واحد دانشگاهی مشغول تدریس هستند، خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر تعداد فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه با رشد 38 درصدی از 237 مورد به 327 مورد افزایش یافته است، به طوری که در اغلب حوزه‌ها شاهد موفقیت‌های شایسته بودیم.
رئیس دانشگاه پیام‌ نور استان اردبیل اظهار داشت: در چاپ و انتشار کتب دانشگاهی با 94 درصد رشد، 35 جلد کتاب و مقالات چاپ شده در همایش‌های داخلی به تعداد 127 مورد، مقالات چاپ شده در نشریات معتبر داخلی به 34 مورد و تعداد طرح‌های پژوهشی اتمام یافته و در حال اجرا به 34 مورد افزایش یافته است.
خوش‌طینت یادآور شد: در تهیه و تدوین پایان‌نامه‌های تحصیلی نیز با رشد 140 درصدی مواجه هستیم به طوری که تعداد پایان‌نامه‌های تحت راهنمایی و مشاوره اعضای هیئت علمی این دانشگاه به 48 مورد افزایش یافته است.
وی ابراز داشت: سرانه فعالیت‌های پژوهشی انجام شده توسط اعضای هیئت علمی این دانشگاه در یک سال گذشته برابر با 5.27 درصد است که نسبت به یک سال گذشته رشد 38 درصدی را نشان می‌دهد.
این مسئول با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه خدمات آموزشی ابراز داشت: در حال حاضر این دانشگاه 21 هزار و 825 دانشجو دارد که برای آنها خدمات آموزشی متنوع در مقاطع تحصیلی کارشناسی،‌ کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ارائه می‌کند.
این مسئول افزایش تعداد رشته‌ محل‌ها را به 160 رشته محل یادآور شد و افزود: ما اقدام به راه‌اندازی رشته‌های جدید و با متقاضی بالا نظیر مهندسی عمران، صنایع غذایی، برق و الکترونیک، شیمی و شهر‌سازی و معماری کرده‌ایم.
وی دیگر فعالیت‌های این حوزه را برگزاری جلسات شورای آموزشی استان با اهداف مختلف ‌معادل‌سازی دروس قابل تطبیق، ‌بررسی و تایید فعالیت‌های آموزشی و پژوهش اساتید، ‌بررسی مدارک درخواست تغییر رشته یا انتقال دانشجو اعلام کرد.
این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ‌تجهیز دانشکده پژوهش استان، تجهیز دانشکده آموزشی استان،‌ تهیه نرم‌افزار تنظیم قرار‌داد انجام کار مشخص و پیگیری برای دریافت تسهیلات بانکی برای کارکنان و اعضای هیئت علمی از دیگر فعالیت‌های دانشگاه پیام نور استان اردبیل است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول