اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گرگان خبر داد:

رشد 600 درصدی مقالات ISI دانشگاه آزاد گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از رشد 600 درصدی مقالات ISI اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در شش ماهه اول سال 1390 نسبت به سال 1389 خبر داد.

رشد 600 درصدی مقالات ISI دانشگاه آزاد گرگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، رضاعلی محسنی اظهار داشت: تعداد مقالات ISI اعضای هیئت علمی دانشگاه در شش ماهه اول سال 1389 چهار مقاله بوده که با رشد 600 درصدی این تعداد در شش ماهه اول سال 1390 به 24 مورد افزایش یافته است.
رئیس شورای آموزشی منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به روند رو به رشد مقالات چاپ شده این دانشگاه در سال‌های اخیر با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی گرگان تلاش دارد تا با فراهم آوردن شرایط مناسب نسبت به تبدیل این پژوهش‎ها به فناوری و ثروت ملی اقدام و از نتایج این طرح‎ها و تحقیقات در قالب تجاری‎سازی طرح‎های تحقیقاتی استفاده کند خواستار مشارکت بیشتر اعضای هیئت علمی و محققان در افزایش و ارتقای مقالات ISI به‌عنوان سرلوحه فعالیت‎ها شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با بیان اینکه در شش ماهه اول سال 1390 مقالات ISC با رشد یک‌هزار درصدی و مقالات غیرISC  با رشد 800 درصدی نسبت به سال 1389 مواجه بوده‎اند.
وی گفت: پژوهشی ارزشمند است که قابلیت تجاری‎سازی داشته و هدفمند بوده و جهت‎گیری‎های آن به سمت مسائل مورد نیاز جامعه باشد.
محسنی، حمایت دانشگاه آزاد اسلامی گرگان را از پروژه‌های تحقیقاتی مورد نیاز استان و منطقه اعلام کرد و گفت: مهمترین اولویت‎های دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در سال تحصیلی جاری ارتقا مجلات علمی پژوهشی، افزایش تعداد مقالات، افزایش ثبت اختراعات، توجه ویژه به فناوری‌های نو و کسب مقام در مسابقات علوم و فناوری نوین، کرسی‌های نظریه‌پردازی و نقد و مناظره، گسترش مراکز تحقیقاتی و  پارک‌های رشد و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول