اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان:

ایام‌الله دهه فجر تکریم از مردم است

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر تکریم مردمی است که امروزه پاسدار ولایت و نظام بوده و همیشه در صحنه حاضر هستند.

ایام‌الله دهه فجر تکریم از مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در گردهمایی مسئولان کمیته‌های چندگانه ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع مهم و سرنوشت‌ساز نظام جمهوری اسلامی است.
وی بیان کرد: این مقطع از تاریخ ایران با تأسی از نهضت امام حسین (ع)، توکل بر خدا، ایمان راسخ، رهبری امام خمینی (ره) و وحدت کلمه به وقوع پیوست.
صدفی عنوان کرد: گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر علاوه بر تجلیل از ملت برای خلق این حماسه عظیم، تکریم از مردمی است که امروزه پاسدار ولایت و نظام بوده و همیشه در صحنه حاضر هستند.
وی بیان داشت: ملت ایران به ویژه نسل جوان ما نیاز دارند که از خدمات و دستاوردهای 33 ساله انقلاب اسلامی مطلع شوند، این کار در تحکیم دستاوردهای انقلاب بسیار مؤثر است.
صدفی با اشاره به تشکیل ستادهای شهرستانی دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مباحثی که به صورت ویژه در این ایام مدنظر قرار دارد، آگاهی‌بخشی است.
وی اذعان کرد: ایجاد روحیه خودباوری، امیدآفرینی، تقویت روحیه جهادی و استکبارستیزی از مواردی است که در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر دیده شده است.
صدفی کمیته‌های ستاد دهه فجر استان کرمان را شامل ارتباطات و اطلاع‌رسانی، بسیج، نیروهای مسلح، فرهنگیان و دانش‌آموزی، کارگری، مراسم، نهادها و سازمان‌ها، تزئینات و فضاسازی شهری، ایثارگران و قرآن و نهج‌البلاغه هستند.
وی تصریح کرد: همچنین کمیته‌های ورزش و جوانان، روستایی و عشایری، دانشجویی، بانوان، تعاون و همیاری، فرهنگی هنری، مساجد، اصناف و مجامع امور صنفی و تولیدی، پشتیبانی، کودک و نوجوان، نظارت و ارزیابی، انجمن‌ها و هیئت‌ها، تشکل‌های مردمی و مسابقات تشکیل و در دهه فجر فعال هستند.
به گزارش فارس در این جلسه مسئولان کمیته‌ها به معرفی اهم برنامه‌های خود در ایام‌الله دهه فجر از جمله نواختن زنگ انقلاب، نکوداشت شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری جشنواره‌ هنرهای تجسمی، جشنواره فیلم، موسیقی و شعر فجر، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، نمایشگاه بزرگ قرآن کریم، تعویض 7 هزار پرچم جمهوری اسلامی در قبور مطهر شهدا، برگزاری 30 محفل قرآنی، کرسی‌های تلاوت قرآن، دیدار و سرکشی از خانواده شهدای انقلاب و فرهنگی و ... پرداختند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول