اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

دهه فجر خیزش‌های منطقه با دهه فجر انقلاب اسلامی گره خورده است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با بیان اینکه دهه فجر خیزش‌های مردم منطقه با دهه فجر انقلاب اسلامی گره خورده است، گفت: طی یک سال گذشته دولت‌های اسلامی به جای دولت‌های استبدادی شکل گرفته‌اند.

دهه فجر خیزش‌های منطقه با دهه فجر انقلاب اسلامی گره خورده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد سه‌شنبه شب در نخستین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان، با تبریک آغاز ورود به دهه چهارم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز شاهد ابعاد جهان شمول انقلاب اسلامی در سراسر جهان هستیم.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مقایسه با سایر انقلاب‌هایی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به وقوع پیوسته پایداری بیشتری داشته و امروز همه ابعاد آن در جهان دیده می‌شود.
استاندار زنجان با اشاره به انقلاب‌هایی نظیر انقلاب الجزایر بیان داشت: اگر چه برای تشکیل این انقلاب جانفشانی‌های بی‌شماری شده است، اما هرگز به پای انقلاب اسلامی نرسیده و امروز نامی از این انقلاب در جهان وجود ندارد.
وی با بیان اینکه همه انقلاب‌هایی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در جهان روی داده‌اند به نوعی شکست خورده و آثاری از آنان مشاهده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به دلیل دینداری، اسلامی، ولایت و اعتقادات بلند امام خمینی (ره) همچنان بر تارک جهان می‌درخشد و در ورود به دهه چهارم خود با اقتدار پله‌های پیشرفت و ترقی را می‌پیماید.
رئوفی‌نژاد مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی را دلیل پایداری آن عنوان کرد و افزود: طی 33 سال گذشته نه تنها آرمان‌های انقلاب اسلامی کمرنگ نشده است، بلکه هر روز بر عظمت‌، اقتدار و پر رنگ شدن آرمان‌های آن افزوده می‌شود.
وی یادآور شد: در دفاع از فریادها، شعارها و آرمان‌های انقلاب اسلامی طی 33 سال گذشته هیچ تغییری مشاهده نشده بلکه هر روز که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد، این انقلاب پایدارتر به راه خود ادامه می‌دهد.
استاندار زنجان با اشاره به فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف طی 33 سال گذشته بر نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌ها، با صلابت و آمادگی کامل رو به جلو حرکت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ابعاد فرهنگی، دینی، اعتقادی و اسلامی انقلاب اسلامی همچنان پیشرو است، افزود: این امر موجب رشد و بالندگی ابعاد اقتصادی و سیاسی شده به گونه‌ای که در حال حاضر ملت‌های منطقه با تاسی از انقلاب اسلامی راه خود را از نظام‌های استبدادی جدا کرده‌اند.
رئوفی‌نژاد ولایت‌پذیری را عامل اصلی همه پیشرفت‌های کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: از هر زاویه‌ای که به پیشرفت‌های انقلاب نگاه می‌شود، این پیشرفت‌ها چشمگیر بوده و الگوی مناسبی را از یک انقلاب دینی و اسلامی به جامعه ارائه کرده است.
وی با بیان اینکه در حالی انقلاب اسلامی دهه چهارم فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند که اتفاقات بزرگی در جهان روی داده است، افزود: پیش‌بینی‌ها و نگاه‌های بلند امام در حال حاضر جهان را به حیرت وادار کرده است.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: اگر آن روز امام صدای خرد شدن دولت‌های کمونیست را در جهان می‌شنید، امروز هم مقام معظم رهبری با تحلیل‌های درست اتفاقات جهان، دیدگاه امام را تکمیل می‌کند.
وی با اشاره به رخدادهای دهه چهارم انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب اسلامی موجب تغییر ساختارهای سیاسی جهان شده و تعادل و توازن قدرت در جهان به برکت پیروزی انقلاب اسلامی برهم خورده است.
رئوفی‌نژاد یادآور شد: در حال حاضر دولت‌های استبدادی و استکباری جای خود را به دولت‌های مردمی داده و حکومت‌های مردمی یکی پس از دیگری بر جهان حاکم می‌شوند.
وی حرکت‌های منطقه خاورمیانه را متاثر از انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دهه فجر خیزش‌های مردم منطقه با دهه فجر انقلاب اسلامی گره خورده است و دولت‌های اسلامی به جای دولت‌های استبدادی در طی یک سال گذشته شکل گرفته‌اند.
استاندار زنجان تصریح کرد: امروز افتخار می‌کنیم که بعد از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی پیام امام به حقیقت پیوسته و نتیجه داده است.
وی نگاه و حرکت انقلاب اسلامی را محور حرکت‌های جهان برشمرد و افزود: آثار و برکات مدیریت فتنه‌ها و توطئه‌ها علیه نظام با تدبیر امام راحل و مقام معظم رهبری موجب عبور از گردنه‌های پرمخاطره برای رسیدن به سر منزل مقصود شده است.
رئوفی‌نژاد با اشاره به برجستگی‌های نظام در طی 33 سال گذشته بیان داشت: این دستاوردها و پیشرفت‌ها بر کسی پوشیده نیست و استفاده از تهدیدهای دشمنان و تبدیل آن به فرصت موجب پیروزی انقلاب در عرصه‌های مختلف شده است.
وی یادآور شد: مدیریت بحران‌ها از سوی مقام معظم رهبری و اطاعت مردم از مقام معظم رهبری موجب پیشرفت جامعه شده تا آنجایی که عزت و سربلندی کشور را به دنبال داشته است.
استاندار زنجان انقلاب اسلامی را الگوی مهمی برای جهانیان دانست و افزود: انقلاب اسلامی الگویی الهی و دینی را به جهان معرفی کرده که همیشه در تاریخ باقی می‌ماند.
وی بر ضرورت همبستگی و اتحاد مسلمانان جهان تاکید کرد و افزود: حرکت‌های استقلال‌طلبانه کشورهای خاورمیانه موجب نزدیکی حکومت‌های اسلامی به یکدیگر و تشکیل امت واحد اسلامی می‌شود.
رئوفی‌نژاد بر ضرورت برگزاری برنامه‌های دهه فجر به صورت مردمی تاکید کرد و یادآور شد: باید مردم در همه برنامه‌های این دهه حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه فجر استفاده شود، خاطرنشان کرد: باید همه برنامه‌ها رنگ و بوی مردمی داشته باشد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول