اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان

آگاهی بخشی محور برنامه‌های دهه فجر امسال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: آگاهی بخشی، امید بخشی و خودباوری از محورهای اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در دهه فجر محسوب می‌شود.

آگاهی بخشی محور برنامه‌های دهه فجر امسال است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی سه‌شنبه شب در نخستین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان، اظهار داشت: از آنجایی که ماهیت انقلاب اسلامی فرهنگی و دینی است، برنامه‌ریزی در این حوزه باید دقیق و تاثیر گذار باشد.
وی با بیان اینکه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی در کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی در زمینه‌های فرهنگی و دینی موجب رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت توجه به محتوای برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های کیفی موجب عمق بخشی و اثر گذاری مطلوب برنامه‌ها در بین مردم به ویژه نسل سوم انقلاب می‌شود.
وی از فعال بودن کمیته قرآن، انجمن‌ها، هیئت‌ها و کانون‌های اسلامی در طول سال در این استان خبر داد و یادآور شد: این کمیته تا کنون جلسات مختلفی را در استان برگزار کرده است.
دشتکی با بیان اینکه این کمیته در سه محور اساسی فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کند، افزود: آگاهی بخشی، امید بخشی و خودباوری از محورهای این کمیته محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه باید برنامه‌های دهه فجر به صورت محتوایی اجرا شود، بیان داشت: برنامه‌های مختلفی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی برای این دهه در نظر گرفته شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه انجمن‌ها، هیئت‌ها و کانون‌های فرهنگی برنامه‌های مختلفی برای سال‌جاری پیش‌بینی کرده‌اند، گفت: همه برنامه‌ها احصا شده و به زودی اعلام می‌شود.
وی بر لزوم توجه به برنامه‌های فاخر فرهنگی تاکید کرد و افزود: برنامه‌های دهه فجر باید به نحو مطلوب و فاخر برگزار شود.
دشتکی خاطرنشان کرد: ایجاد هماهنگی، وحدت رویه، یکپارچه‌سازی امور اجرایی و انسجام سازمانی ستادهای دهه فجر برای برگزاری برنامه‌های مختلف ضروری است.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای اجرای برنامه‌های مختلف اندیشیده شده است، افزود: همه کانون‌ها و هیئت‌های زیر نظر اداره کل تبلیغات اسلامی برنامه‌های مختلفی را در دهه فجر برگزار می‌کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت فعال شدن کمیته حوزه در میان کمیته‌های 21‌ گانه تاکید کرد و گفت: کمیته روحانیت به مسئولیت حوزه‌های علمیه می‌تواند به غنی سازی برنامه‌های این دهه کمک کند.
وی با بیان اینکه باید برنامه‌های دهه فجر بدون موازی‌کاری برگزار شود، خاطرنشان کرد: حضور مردم در برنامه‌ها موجب مردمی برگزار شدن برنامه‌های این دهه می‌شود.
دشتکی بر ضرورت استفاده از نیروهای مردمی تاکید کرد و افزود: مردم همواره به صورت خودجوش در این برنامه‌ها شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول