اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

برنامه‌های دهه فجر آسیب شناسی شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بر ضرورت آسیب شناسی برنامه‌های دهه فجر در استان زنجان تاکید کرد.

برنامه‌های دهه فجر آسیب شناسی شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی سه‌شنبه شب در نخستین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان، اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه ضروری است در اجرای برنامه‌های این دهه دقت لازم شود، افزود: ضروری است کارشناسان دستگاه‌های اجرایی با آسیب شناسی برنامه‌ها، به اجرای برنامه‌های مطلوب‌تر کمک کنند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بر ضرورت اجرای برنامه‌های با کیفیت در استان تاکید کرد و گفت: باید آسیب‌های این حوزه به خوبی احصا شود.
معاون شهردار زنجان نیز در این جلسه اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از سوی دستگاه‌های اجرایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که ضروری است، این برنامه‌ها با برنامه‌ریزی‌های مطلوب‌تری برگزار شود.
موسوی با بیان اینکه در برگزاری برنامه‌های دهه فجر نباید تنها به نصب بنر اکتفا کرد، افزود: ضروری است دستگاه‌های اجرایی فقط به استفاده از پلاکارد اکتفا نکرده و تزیئنات بهتری در این زمینه ارائه کنند.
وی بر ضرورت کیفیت بخشی و عمق بخشی به برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و بیان داشت: باید برنامه‌های مختلفی در راستای شخصیت امام خمینی (ره) و نسل سوم انقلاب در برنامه‌های دهه فجر گنجانده شود.
معاون شهردار زنجان با بیان اینکه برگزاری مسابقات کتابخوانی در ادارات استان پیشنهاد می‌شود، افزود: این مسابقه در خصوص انقلاب و اهداف آن می‌تواند مهم باشد.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی با ایام تعطیلی دانشگاه‌های استان بیان داشت: عدم حضور دانشجویان مشکلاتی را برای برگزاری برنامه‌های مطلوب به وجود می‌آورد.
عباس بابایی با بیان اینکه باید دانشجویان با ماهیت انقلاب اسلامی آشنا شوند، افزود: با توجه به خیزش‌های صورت گرفته در منطقه باید برنامه‌های امسال با کیفیت‌تر برگزار شود.
وی همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی را با کمیته دانشجویی خواستار شد و گفت: همکاری دستگاه‌های مختلف موجب برگزاری برنامه‌های تاثیر گذار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول