اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

برگزاری 300 برنامه ورزشی همزمان با دهه فجر در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری 300 برنامه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

برگزاری 300 برنامه ورزشی همزمان با دهه فجر در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی سه‌شنبه شب در نخستین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان زنجان، اظهار داشت: با توجه به ادغام دو وزارتخانه ورزش و جوانان، امسال برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با شکوه بیشتری از سوی این اداره برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های مختلف در دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفته است، بیان داشت: از همه دستگاه‌های اجرایی که در سال‌های گذشته سازمان جوانان استان را برای برگزاری برنامه‌های مختلف یاری می‌کردند، درخواست می‌شود در سال‌جاری نیز حمایت‌های لازم را از این اداره داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی لازم را برای اجرای برنامه‌های مختلف در این دهه دارد.
وی با بیان اینکه 18 بهمن ماه سال‌جاری با عنوان انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و نهضت علمی نامگذاری شده است، افزود: در این روز برنامه‌های ویژه‌ای برای جوانان برگزار می‌شود.
رحمانی با بیان اینکه با ادغام این دو وزارتخانه نباید برنامه‌های جوانان مغفول بماند، افزود: جوانان مطالبات فراوانی دارند که باید به مطالبات آنان از سوی مسئولان توجه شود.
وی یکی از راه‌های شاداب سازی جوانان را توجه به مقوله ورزش عنوان کرد و تصریح کرد: در این زمینه امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی برنامه‌های مناسبی برای جوانان برگزار کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها خبر داد و افزود: برگزاری این برنامه‌ها نیازمند همکاری مسئولان شهرستانی است.
وی بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: ورزشکاران استان همچون سال‌های گذشته در این مراسم به صورت گسترده حضور می‌یابند.
رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقات داخل سالن سنگ‌نوردی در زنجان، یادآور شد: این مسابقات از 12 تا 17 بهمن ماه سال‌جاری در زنجان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور 400 ورزشکار برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این ورزشکاران از پنج کشور جهان در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تشکیل ستاد برگزاری مسابقات داخل سالن سنگ‌نوردی را از برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد و بیان داشت: برنامه‌های مختلفی در قالب این ستاد برای این ایام در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه از فرصت حضور نمایندگان پنج کشور جهان در زنجان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی استفاده می‌شود، افزود: برنامه‌های مختلفی برای این ایام در نظر گرفته شده است.
رحمانی از احصای 300 برنامه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان برای برگزاری در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و بیان داشت: این برنامه‌ها با حضور ورزشکاران رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول