اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته وقف در همدان برگزار می‌شود

اجرای 10 نمایش خیابانی با موضوع وقف و امامزادگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از اجرای 10 نمایش خیابانی با موضوع وقف و امامزادگان در همدان خبر داد.

اجرای 10 نمایش خیابانی با موضوع وقف و امامزادگان
حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان به تولید سه قطعه انیمیشن، 24 قطعه فیلم و برنامه مستند با موضوع معرفی موقوفات و اماکن متبرکه استان اشاره و اظهار کرد: در سال جاری تولید برنامه رادیویی"راه آسمانی"، برنامه تلویزیونی "وقف، احسان ماندگار"، نمایشگاه‌های مختلف با موضوع وقف و موقوفات نیز از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده در راستای معرفی و تبیین فرهنگ وقف در استان، بوده است.
وی گفت: بر اساس نیازهای روز جامعه حوزه روابط عمومی در سال جاری با انعقاد قرارداد با صدا و سیما نسبت به تولید بیش از هزار دقیقه فیلم، مستند، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی اقدام کرده است.
به گفته وی، تولید و اجرای 10 تئاتر و نمایش خیابانی در اوایل هفته وقف ماه جاری با موضوع وقف و امامزادگان در سطح استان در دست اقدام است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در سال جاری تولید فیلم مستند تلویزیونی "وقف، احسان ماندگار" در12 قسمت با موضوع معرفی موقوفات و امامزادگان استان همدان مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: اوقاف و امور خیریه استان همدان در راستای ترویج فرهنگ وقف و معرفی موقوفات و امامزادگان استان همدان در سال جاری با تولید بیش از 100 برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع وقف و موقوفات گام مؤثری برداشته است.
وی با اشاره به ساخت و پخش برنامه رادیویی "راه آسمانی" در راستای ترویج سنت حسنه وقف در رادیو همدان، ابراز کرد: سه قطعه انیمیشن شش دقیقه‌ای در خصوص وقف و موقوفات نیز تولید شده‌اند که در هفته وقف رونمایی می‌شود.
صالحی با اشاره به ساخت هفت قسمت فیلم مستند 15 دقیقه‌ای در ارتباط با معرفی امامزادگان استان همدان با بیان احکام وقف در برنامه رادیویی "دل و دیده"، عنوان کرد: می‌توان مفهوم این سنت نبوی و علوی را به مردم با استفاده از رشد و ارتقای تولید برنامه‌های مستند رادیویی و تلویزیونی با موضوع وقف و موقوفات انتقال داد.
وی در پایان با بیان اینکه وقف از جمله بهترین و مؤثرترین شیوه‏های انفاق است، خاطرنشان کرد: وقف امر نیکی است که آثار و خیرات آن تا ابد با بخشش مال به محرومان و نیازمندان شامل حال واقف می‏شود و از بهره‏های معنوی و اخروی آن سود می‏برد.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول