اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک:

امروز بسیج و بسیجی مورد نفرت دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: امروز بسیج و بسیجی مورد نفرت دشمن است، چرا که دشمن می‌داند بسیج در راه حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب از جان می‌گذرد.

امروز بسیج و بسیجی مورد نفرت دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید‌عطاء‌الله میرکمالی صبح امروز در جلسه آموزش عادی بسیجیان اظهار کرد: کسانی که در راه بسیج قدم می‌گذارند، میراث‌دار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستند و وظیفه و مسئولیت سنگینی بر عهده آنان است.
وی بیان کرد: بسیجیان باید دیدگاه‌های امام راحل و منویات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) را سر مشق کارهای اجتماعی و زندگی خود قرار دهند و با عمل به وصیتنامه شهدا ادامه‌دهنده راه آنان باشند.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک بر ضرورت هوشیاری و بیداری بسیجیان در تمام زمینه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: امروز بسیج و بسیجی مورد نفرت دشمن است، چرا که دشمن می‌داند بسیج در راه حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب از جان می‌گذرد، بنابراین می‌طلبد بسیجیان در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار بوده و اجازه ندهند تا آنها بتوانند به اهداف خود مبنی بر دور کردن جوانان و قشرهای مختلف مردم از بسیج برسند.
میرکمالی خواستار آمادگی و هوشیاری بسیجیان در همه مقاطع زمانی به ویژه شرایط فعلی کشور شد و بر حفظ انسجام و هماهنگی این قوا تاکید کرد.
وی با بیان اینکه هر نوع توطئه و تهدیدی که از سوی دشمن به کشور وارد شده، توسط بسیج خنثی شده است، خاطر نشان کرد: بسیج از اوایل انقلاب اسلامی تا به امروز در عرصه‌های مختلف جنگ و نبرد، حوزه‌های علمی و پیشرفت جامعه و در حال حاضر در جنگ نرم نقش خود را به خوبی ایفا کرده و موجب افتخار و سربلندی ایران اسلامی شده است.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک افزود: بسیج در عرصه‌های فرهنگی، سازندگی، اجتماعی و در حوزه جنگ نرم تشکیلات قوی داشته و آماده جانفشانی در راه ارزش‌های انقلاب است.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول