اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز:

رسالت بسیج ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز گفت: ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو از رسالت‌های مهم بسیج و سپاه است.

رسالت بسیج ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات است
حمیدرضا گرامی امروز در حاشیه برگزاری گردهمایی سیاسی و نهضت روشنگری که ویژه انتخابات برگزار شده بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در زمینه روشنگری و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای برای انتخابات مجلس نهم، بسیج و سپاه اقدامات خوبی را برنامه‌ریزی کرده است.
وی ادامه داد: در این مقطع زمان که دشمنان با آسیب‌های خارجی، دسیسه‌ها، فتنه‌ها و جریان‌های انحرافی برای کمرنگ کردن باورهای دینی و ایجاد اختلاف بین مردم در حال برنامه‌ریزی هستند، می‌طلبد که بسیج به رسالت خود عمل کرده و در مقابل آنان ایستادگی کند.
گرامی ابراز داشت: در همین راستا نهضت روشنگری در سطح مدیران و اقشار مختلف بدنه بسیج ادامه می‌یابد و امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم در اسفند ماه امسال باشیم.
فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز خاطرنشان کرد: با توجه به ساختار سازمانی که در رده‌های مقاومت بسیج و اقشار داریم به نوعی تمام اقشار جامعه در سطوح مختلف در بسیج سازمان گرفته‌اند و این می‌تواند به عنوان استراتژی نظام در حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو کمک کند.
گرامی افزود: وظیفه سپاه و بسیج تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب است و پرداختن به رسالت ذاتی خود یعنی دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: موضوع نهضت روشنگری، آگاهی و بصیرت‌افزایی توصیه موکد رهبر معظم انقلاب است و این کار در دستور کار سپاه و بسیج بوده و ادامه می‌یابد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول