اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر:

حفظ وحدت شعه و سنی از وظایف اصلی بسیج است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر گفت: با توجه به شرایط پیش آمده در جامعه جهانی و موقعیت ایران در حال حاضر حفظ وحدت شیعه وسنی از وظایف اصلی بسیج است.

حفظ وحدت شعه و سنی از وظایف اصلی بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام مرتضی فلاحتی صبح امروز در جمع بسیجیان خواهر جزیره شیف ملاک برتری افراد را تقوا عنوان کرد و اظهار داشت: علت اینکه خداوند متعال همه مسلمانان را از هر نژاد، طایفه و مذهبی به وحدت فراخوانده و بر آن تاکید کرده به خاطر این است که همبستگی بین مسلمانان می‌تواند ثمرات و برکات فراوانی برای اجتماع آنها داشته باشد.
وی به سخنی کوتاه از امام علی (ع) در مورد وحدت اشاره کرد و افزود: پیامبر اسلام (ص) با وجود سختی‌های فراوان شعله‌های دشمنی و عداوت را در بین مردم خاموش کرد و دل‌های مسلمانان بدین وسیله به هم نزدیک و ذلت و سرافکندگی آنها را در برابر کفار به عزت و سربلندی تبدیل کرد.
فلاحتی پیامبر اسلام (ص) و قرآن کریم را اساسی‌ترین محور وحدت مسلمین ذکر کرد و اظهار داشت: امروز یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیاز جهان اسلام اتحاد و همدلی شیعه و سنی است.
فلاحتی به عوامل دیگر وحدت اشاره و خاطر نشان کرد: در عصر کنونی فرمایشات مقام معظم رهبری می‌تواند دیوارهای تعصب فرقه‌گرایی را در هم شکسته و زمینه‌های اتحاد مسلمین را به صورت چشمگیری فراهم کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی‌های نهم دی پرداخت و گفت: بصیرت مردم، حمایت از رهبری، شناخت فتنه و فتن‌گران، زمان‌شناسی مردم و خودجوش بودن حضور مردم از ویژگی‌های برجسته نهم دی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بوشهر در پایان به دستاوردهای نهم دی اشاره کرد و اظهار داشت: اتحاد ملی و انسجام اسلامی در بین ملت، غربالگری انقلابیون واقعی از مدعیان دروغین،  افول حیات سیاسی جریان فتنه و کنار رفتن چهره نفاق از مهم‌ترین دستاوردهای نهم دی است.
فلسفه پذیرش مسئولیت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و مسئولان باید برای تحقق این مهم کاری کنند تا در فردای قیامت مورد مؤاخذه قرار نگیرند.
فلاحتی اظهار داشت: قبول مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی برای شکوفا ساختن استعدادهای ذاتی انسان برای نیل به اهداف متعالی انسانی و دین مبین اسلام است که هر کس در این راه موفق شود، از سعادت دنیا و آخرت برخوردار شده است.
وی با اشاره به رسالت پاسداران انقلاب اسلامی در این برهه زمانی ادامه داد: با ارتقای بصیرت و معرفت دینی و سیاسی خود و مجموعه تحت امر و با جان و دل از ولایت فقیه دفاع و به این فرمایش امام راحل که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»، جامه عمل بپوشانیم.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول