اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 دی‌ماه صورت می‌گیرد

برگزاری اختتامیه "عکس بسیج، قاب بیداری" در همدان

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی جشنواره استانی "عکس بسیج، قاب بیداری" گفت: 20دی‌ماه جاری اختتامیه "عکس بسیج، قاب بیداری" در محل مجتمع شهید آوینی همدان برگزار می‌شود.

برگزاری اختتامیه "عکس بسیج، قاب بیداری" در همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مجید مرادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در همدان، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در استان همدان در زمینه عکاسی و گسترش این هنر، اظهار کرد: به واقع از زمانی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم گرفت بخش عکاسی از سینمای جوان جدا شود، عکاسی یتیم شد و رفته رفته حالت تحلیلی به خود گرفت.
وی با اشاره به عدم حمایت مسئولان از هنر عکاسی، ابراز کرد: جشنواره‌های مختلف عکاسی دفاع مقدس و راهیان نور برگزار شده است اما، به دلیل عدم حمایت و توجه مسئولان، رشد تحلیلی هنر عکاسی را شاهد هستیم در حالی که هنرمندان عکاس همدان، هنرمندانی برجسته در سطح کشور هستند.
دبیر اجرایی جشنواره استانی "عکس بسیج، قاب بیداری" با بیان اینکه همدان از دهه 60 به‌عنوان پایلوت عکاسی کشور، محسوب می‌شد، گفت: در حال حاضر این هنر نیازمند توجه و حمایت است تا بتواند جایگاه گذشته خود را در کشور بازیابد.
وی در ارتباط با برگزاری جشنواره "عکس بسیج، قاب بیداری"، با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش برگزار می‌شود، راز موفقیت این جشنواره را در متفاوت بودن آن دانست و افزود: در راستای برگزاری این جشنواره یک هزار و 500 پوستر و 2 هزار فراخوان به چاپ رسیده است.
مرادی با بیان اینکه تعداد یک هزار و 231 اثر از 112 نفر شرکت‌کننده به دبیرخانه جشنواره "عکس بسیج، قاب بیداری"، رسیده است، تصریح کرد: هیئت داوران با بررسی و دقت لازم در چند نوبت تعداد 35 قطعه عکس برای ورود به بخش مسابقه و نمایشگاه استانی و جشنواره سراسری بوشهر انتخاب کرده است.
وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره "عکس بسیج ،قاب بیداری"، در سه بخش در 20 دی‌ماه در گالری نمایشگاهی شهید آوینی همدان برگزار خواهد شد،گفت: این اختتامیه همزمان با افتتاح نمایشگاه عکس به مدت هشت روز در همدان است.
به گفته وی، سید پدرام صفوی، مریم شاهسوند، محمد نظیر یوسفی، آرش یگانه‌راد، سیدحسین حسینی، حامد مطلق‌حسینی، عبدالرحمان رافتی‌شعرباف، قاسم نظری، سمانه نظری‌علوم، علی کرمی، زهرا یوسفی، کبری یوسفی، پریسا منتظری، امید وفایی، سکینه انوریان، لاله یاری، فاطمه شعبانی‌جو و اعظم اسلامی‌خواه راه‌یافتگان به بخش مسابقه و نمایشگاه شعر بسیج، قاب بیداری هستند.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول