اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران:

رکورد بدون شکست کاله را حفظ می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران گفت: تمام سعی ما این است تا به کمک بازیکنان رکورد بدون شکست بودن کاله جوان مازندران را حفظ کنیم.

رکورد بدون شکست کاله را حفظ می‌کنیم
حسین کاظمی امروز قبل دیدار هفته دوم دور برگشت لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور که به نوعی شهرآورد تیم‌های مازندرانی لیگ برتر را رقم می‌زند، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل گفت: در شرایط بسیار خوبی از لحاظ روحی و روانی به ‌سر می‌بریم و برای بازی مقابل صالحین ساری آمادگی کامل داریم.
وی ابراز داشت: کاله جوان مازندران با به‌کارگیری از جوانان بومی آینده‌دار والیبال در کار گروهی و تاکتیک‌های فردی یکی از برترین تیم‌های این دوره از رقابت‌ها است که توانسته به نوعی در بدون شکست بودن رکورد جدیدی را برای خود به ثبت برساند.
کاظمی با اعلام اینکه تنها تیم لیگ دسته یک والیبال هستیم که تا یک هفته بعد نیم فصل نیز بدون شکست باقی ماندیم، تصریح کرد: با اجرای برنامه‌های کادر فنی در زمین توسط بازیکنان به این نتیجه دست یافتیم.
وی در مورد تیم صالحین ساری یادآور شد: این تیم نیز جوان و باانگیزه است و نخستین حضور خود در لیگ دسته یک والیبال را تجربه می‌کند و با توجه به شکست سه بر صفر دور رفت نمی‌خواهد مقابل کاله جوان با شکست روبه‌رو شود.
سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران ادامه داد: از همه لحاظ تیم صالحین را مورد بررسی قرار دادیم و به نقاط ضعف و قوت آن اطلاع کامل داریم.
کاظمی با اشاره به اینکه این هفته نیز براساس تمرینات و برنامه صالحین ساری کار کردیم، اذعان داشت: امیدواریم بازی زیبا و تماشاگر پسندی را در سالن سید رسول حسینی ساری به نمایش بگذاریم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول