اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب گذشته صورت گرفت

آخرین تمرین کاله مازندران با حضور خبرنگاران

خبرگزاری فارس: آخرین تمرین قبل بازی کاله مازندران و آلومینیوم المهدی بندرعباس که در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال به مصاف هم می‌روند، شب گذشته با حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار شد.

آخرین تمرین کاله مازندران با حضور خبرنگاران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، آخرین تمرین قبل دیدار کاله مازندران و آلومینیوم المهدی بندرعباس که در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال به مصاف هم می‌روند، شب گذشته با حضور تماشاگران و خبرنگاران برگزار شد.
شامگاه سه‌شنبه بازیکنان و کادر فنی تیم بحران‌زده آلومینیوم المهدی بندرعباس وارد سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل شدند و بعد از گرم کردن به کار انفرادی و گروهی پرداختند.
پس از تمرین یک ساعته آلومینیوم المهدی بندرعباس، بازیکنان، کادر فنی و مربیگری تنها نماینده مازندران وارد سالن شده و تمرین این تیم با حضور همه بازیکنان انجام شد.
آخرین تمرین کاله مازندران قبل دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با نرمش و گرم کردن اولیه آغاز شد در ادامه براساس نظرات عطایی و همکاری شریعتی و دامیان بازیکنان تمرینات زیادی در سرویس، دریافت، دفاع و حمله داشتند.
در کار گروهی نیز بازیکنان کاله مازندران به دو تیم مجزا تقسیم شدند و با هم به رقابت پرداختند.
شنیده می‌شد بنا به تصمیم اداره ورزش و جوانان آمل و مسئولان باشگاه کاله، تمرین قبل بازی هفته دوازدهم دو تیم نیز بدون تماشاگر و خبرنگار برگزار شود که آن خبرنگاران و تماشاگران از نزدیک روند تمرینات دو تیم را مشاهده کردند. 
در ادامه تمرینات هواداران کاله مازندران در مورد حواشی پیش آمده هفته گذشته صحبت‌هایی با کادر فنی و مربیگری این تیم پرطرفدار داشتند. 
تیم آلومینیوم المهدی که به گفته مسئولان‌اش به‌خاطر برخی مسایل مالی کارخانه آلومینیوم از ابتدای فصل تاکنون بازیکنان و کادر فنی و مربیگری آن کوچک‌ترین مبلغی دریافت نکردند نیز در شرایط بحرانی قرار دارد البته بر شدت این بحران زمانی اضافه می‌شود که دو بازیکن خارجی این تیم به دلیل عدم پرداخت قراردادشان و عمل نکردن مسئولان باشگاه به تعهدات به کشورشان بازگشتند.
همچنین مصدومیت بابایی و دادرس به خاطر مسایل جسمانی و پاره کردن رباط صلیبی خود عاملی برای افزایش مشکلات تیم بحران‌زده آلومینیوم است.
کاله مازندران هم در شرایط سخت و حساسی قرار دارد، دو باخت پی‌درپی مقابل باریج اسانس کاشان و گیتی‌پسند اصفهان، محرومیت دو جلسه‌ای برگزاری دیدار بدون تماشاگر در آمل، جریمه نقدی و اعلام باخت سه بر صفر با پوئن 25 بر صفر نیز از تصمیمات کمیته انضباطی برای تنها نماینده مازندران در حواشی دیدار هفته گذشته مقابل نماینده اصفهان در آمل بود که تماشاگران هر چیزی که در دست داشتند را روانه زمین بازی کردند.
البته عطایی و کادر فنی در دیدار هفته یازدهم نیز در آمل شعارها و انتقادهایی از سوی تماشاگران شنیده‌اند که بار مسئولیت آنها را دو چندان می‌کند.
بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس داشت، گفت: خودم را تا اطلاع ثانوی ممنوع‌المصاحبه کردم تا به شرایط روحی و روانی مطلوبی برسم و آن آرامش گذشته را کسب کنم، برای این کار نیاز می‌بینم تا مدتی فقط به کار فنی خود بپردازم.
کاله مازندران نیز با دو باخت متوالی، هشت پیروزی و کسب 22 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و آلومینیوم المهدی بندرعباس با کسب سه پیروزی و هفت شکست تیم هشت امتیازی است که در رده دوازدهم جدول 14 تیمی لیگ برتر والیبال جا خوش کرده است.
به گزارش فارس، دیدار بدون تماشاگر هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز چهارشنبه در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان بین کاله مازندران و آلومینیوم المهدی بندرعباس دنبال می‌شود.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول