اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم والیبال کاله جوان مازندران:

صعود به لیگ برتر والیبال مهم‌ترین هدف کاله جوان است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم والیبال کاله جوان مازندران گفت: صعود به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مهمترین هدف کاله جوان است.

صعود به لیگ برتر والیبال مهم‌ترین هدف کاله جوان است
ابوالقاسم نائیجی امروز قبل از دیدار نخست دور برگشت لیگ دسته یک والیبال مقابل تیم والیبال شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل گفت: در نیم‌فصل اول لیگ دسته یک در گروه خود به مقام نخست دست یافتیم و قهرمانی نیم فصل را از آن خود کردیم.
وی افزود: این مهم با تلاش و همکاری همه عوامل فنی و بازیکنان حاصل شد و باید برای حفظ آن با جان و دل بکوشیم.
نائیجی با اعلام اینکه شهرک صنعتی خراسان شمالی نیز تیم خوب و هماهنگی را در بجنورد جمع‌آوری کرده است، بیان داشت: کاله از چند ماه قبل آغاز لیگ دسته یک کار خود را آغاز کرده و تمرینات‌اش را از سر گرفته است.
سرپرست تیم والیبال کاله جوان مازندران با تاکید اینکه آنالیز لازم را از چگونگی بازی‌های شهرک صنعتی داشتیم، اظهار داشت: تمام شرایط مهیا است تا در آمل بازی زیبا و تماشاگرپسندی را شاهد باشیم.
وی با اشاره به ترکیب تیم شهرک صنعتی خراسان یادآور شد: در این تیم دو بازیکن سال گذشته کاله جوان بازی می‌کنند و همچنین جزیده لیبرو سال گذشته کاله مازندران در لیگ برتر نیز در نیم فصل به این تیم بجنوردی پیوست و نخستین دیدار خود را برای این تیم مقابل کاله جوان انجام می‌دهد.
نائیجی با اشاره به اینکه تیم شهرک‌های صنعتی بجنورد تیمی خوب، منسجم، با انگیزه و جوان است، ابراز داشت: این تیم از مربی جوان و باانگیزه‌ای برخوردار است که نمی‌خواهد بدون امتیاز از آمل خارج شود.
وی با اعلام اینکه صعود به لیگ برتر والیبال مهم‌ترین چشم‌انداز کاله جوان است، تصریح کرد: امیدواریم در آمل مقابل شهرک‌های صنعتی پیروز باشیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول