اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین دیدار دور برگشت لیگ دسته یک والیبال

کاله جوان مازندران از شهرک‌های صنعتی خراسان میزبانی می‌کند

خبرگزاری فارس: در نخستین دیدار دور برگشت لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور، تیم والیبال کاله جوان مازندران در خانه میزبان تیم شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی است.

کاله جوان مازندران از شهرک‌های صنعتی خراسان میزبانی می‌کند
 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در نخستین دیدار دور برگشت لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور، تیم والیبال کاله جوان مازندران در خانه میزبان تیم شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی است.
این دیدار از ساعت 16 عصر پنج‌شنبه در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل برگزار می‌شود.
نیم فصل نخست این دوره از مسابقات با برگزاری 42 دیدار به پایان رسید که کاله جوان مازندران تیم صدرنشین و قهرمان نیم فصل اول این رقابت‌ها در گروه نخست بوده همچنین تیم والیبال راه و ترابری اصفهان نیز در گروه دوم به مقام قهرمانی نیم فصل دست یافت.
چهارشنبه این هفته از سری مسابقات لیگ دسته یک والیبال پنج دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود ولی دیدار کاله جوان مازندران به دلیل برگزاری هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال بین تیم‌های کاله مازندران و آلومینیوم المهدی بندرعباس به روز پنج شنبه موکول شد.
قضاوت این دیدار خانگی نماینده مازندران را بهروز جعفری و محمدعلی نظام دوست برعهده خواهند داشت و همچنین امیر صداقت نیز به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون والیبال از نزدیک این دیدار را دنبال می‌کند.
در کاله جوان مازندران حسین کاظمی سرمربی این تیم بازیکنان بومی و جوان خود را با سرپرستی ابوالقاسم نائیجی هدایت می‌کند.
کاله جوان مازندران تنها تیم بدون شکست گروه نخست این رقابت‌ها است که با شش پیروزی و کسب 16 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم جواهری گنبد نیز تیمی است که نخستین شکست خود را مقابل کاله جوان تجربه کرد و با 15 امتیاز در مکان دوم به دنبال نماینده مازندران است.
شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی نیز تا پایان نیم فصل اول این رقابت‌ها با پنج پیروزی و یک شکست و کسب 11 امتیاز در مکان سوم جای گرفته است.
اختلاف امتیاز کم تیم‌های میان جدول در دو گروه، رقابت‌ها را برای صعود به مرحله پلی‌آف دشوار و حساس‌تر خواهد کرد.
به گزارش فارس، مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور با حضور 14 تیم در دو گروه دنبال می‌شود که در پایان مرحله گروهی چهار تیم بالای جدول هر گروه در مرحله پلی‌اف با هم به رقابت پرداخته و تیم‌هایی که بیشترین پیروزی را در هر سه بازی خود داشتند به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.
انتهای پیام/خ۲۰
   
 
  
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول