اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم والیبال صالحین ساری:

بازی سختی مقابل کاله داریم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم والیبال صالحین ساری گفت: بازی سختی را مقابل تیم والیبال کاله آمل در لیگ دسته یک داریم.

بازی سختی مقابل کاله داریم
محمدعلی روحی در آستانه بازی تیم‌اش مقابل کاله جوان آمل که به نوعی دربی والیبال شمال است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس شهرستان ساری اظهار داشت: تیم کاله از تیم‌های خوب و قدیمی لیگ کشور است که همه مسابقات خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.
وی بیان داشت: تیم صالحین ساری از تیم‌های جوان کشور محسوب می‌شود که نخستین سال حضور خود را در لیگ دسته یک کشور تجربه می‌کند.
مدیرعامل تیم والیبال صالحین ساری درباره بازی این هفته تیمش برابر کاله آمل گفت: بازی‌های دربی و دو تیم هم استانی همیشه دشوار بوده و در این هفته بازی دشواری را مقابل تیم صدرنشین کاله آمل در ساری داریم.
روحی بیان داشت: برای دیدار مقابل کاله جوان آمل بازیکنان زیر نظر مربیان تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و با آمادگی در این بازی برای کسب امتیاز به میدان می‌روند.
وی ابراز داشت: قرارداد بازیکنان و کادر فنی صالحین ساری یک چهارم دیگر تیم‌های شرکت کننده در لیگ است که قرارداد مالی بازیکنان و کادر فنی این تیم قابل قیاس با دیگر تیم‌های حال حاضر در لیگ نیست.
روحی درباره حریف این هفته تیم‌اش عنوان کرد: تیم کاله جوان آمل هم‌‍‌اکنون با 19 امتیاز صدرنشین لیگ یک والیبال باشگاه‌های کشور است و این تیم با جذب بازیکنان و کادر فنی باتجربه و با سابقه خود از مدعیان اصلی قهرمانی و صعود به لیگ برتر والیبال کشور است.
وی در پایان اذعان داشت: با تلاش بازیکنان و حمایت مسئولان به ویژه سرمایه‌گذاران سهمیه تیم صالحین ساری در لیگ دسته یک والیبال کشور حفظ می‌شود.
به گزارش فارس؛ تیم صالحین ساری از هفته هشتم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه چهاردهم دی ماه از ساعت 15 در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری میزبان کاله جوان آمل است.
صالحین ساری هم اکنون با شش امتیاز در رده پنجم جدول در گروه خود جای دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول