اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیروزی مقابل شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی

کاله جوان مازندران صدرنشین لیگ دسته یک والیبال باقی ماند

خبرگزاری فارس: در نخستین دیدار دور برگشت لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور، تیم والیبال کاله جوان مازندران با پیروزی خانگی مقابل تیم شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، بر صدرنشینی خود تداوم بخشید.

کاله جوان مازندران صدرنشین لیگ دسته یک والیبال باقی ماند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، نخستین دیدار دور برگشت لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور با پیروزی سه بر صفر خانگی تیم والیبال کاله جوان مازندران مقابل تیم شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی پایان یافت.
در این دیدار که از ساعت 16 عصر پنج‌شنبه در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل برگزار شد مازندرانی‌های لیگ دسته یک بازی زیبا و پرتحرکی را از خود به نمایش گذاشتند.
کاله جوان در این دیدار خانگی در سه گیم متوالی با پوئن‌های (25 بر 22) ، (25 بر 20) و (25 بر 22) حریف خراسانی خود را با شکست بدرقه کرد.
قضاوت این دیدار سخت و حساس را بهروز جعفری و محمدعلی نظام دوست برعهده داشته و امیر صداقت نیز به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون والیبال از نزدیک این دیدار را دنبال می‌کرد.
در کاله جوان مازندران حسین کاظمی سرمربی این تیم بازیکنان بومی و جوان خود را با سرپرستی ابوالقاسم نائیجی هدایت می‌کرد و در مقابل بهمن دلقندی به خاطر مسایل شغلی نتوانست به آمل بیاید ولی محمدرضا تابعی دستیار او نتوانست در آمل امتیازی کسب کند و دست خالی روانه بجنورد شد.
نیم فصل نخست این دوره از مسابقات با برگزاری 42 دیدار به پایان رسید که کاله جوان مازندران تیم صدرنشین و قهرمان نیم فصل اول این رقابت‌ها در گروه نخست بوده و تیم والیبال راه و ترابری اصفهان نیز در گروه دوم به مقام قهرمانی نیم فصل دست یافت.
کاله جوان مازندران با برگزاری هفت دیدار در لیگ دسته یک والیبال کشور تاکنون تنها تیم بدون شکست این دوره از رقابت‌ها است که در کارنامه خود هفت پیروزی متوالی و کسب 19 امتیاز به چشم می‌آید ولی نماینده استان اصفهان که تیم بدون شکست تا نیم بود که در نخستین بازی دور برگشت مغلوب حریف‌اش شد.
بازرگانی جواهری گنبد تیم 18 امتیازی گروه نخست است که در رده دوم جای گرفته و با شش پیروزی و یک شکست در تعقیب نماینده استان مازندران است.
همچنین تیم شهرک‌های صنعتی خراسان نیز با چهار پیروزی و سه شکست 11 امتیازی است و در مکان چهارم جدول هفت تیمی این رقابت‌ها جای دارد.
دیدار نخست دور برگشت لیگ دسته یک کاله جوان مازندران قرار بود چهارشنبه این هفته برگزار شود که به دلیل برگزاری هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال بین تیم‌های کاله مازندران و آلومینیوم المهدی بندرعباس و همزمانی با این دیدار به روز پنج شنبه موکول شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول