اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر مازندران:

برنامه‌های کمیته مساجد دهه فجر مازندران تشریح شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر مازندران با تاکید بر گرامیداشت این دهه و تبیین نقش مساجد در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی برنامه‌های این کمیته را تشریح کرد.

برنامه‌های کمیته مساجد دهه فجر مازندران تشریح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، محمد فوقی در نخستین نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر این استان در ساری اظهار داشت: به منظور تبیین نقش مساجد در پیروزی و تدوام انقلاب اسلامی و فراهم کردن زمینه مشارکت نمازگزاران کمیته گرامیداشت برنامه‌های ایام الله دهه فجر در مساجد مازندران تشکیل شد.
وی گفت: برگزاری مراسم مختلف فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی، بهره‌گیری از فرصت تقارن ایام الله دهه مبارک فجر با عیدها و مراسم‌های سوگواری اسلامی برای تقویت معنوی مراسم دهه مبارک فجر، فراهم کردن زمینه آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایف و ماموریت‌های کمیته های مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.    
این مسئول برنامه‌ریزی برای پاسخگویی به سئوال‌هایی به منظور رفع شبهه‌ها و آشنا کردن آنان با مواضع اصولی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، بهره‌گیری از توانمندی‌های مردمی برای با نشاط کردن مراسم ایام الله دهه مبارک فجر به ویژه مراسم 12 و 22 بهمن، انجام برنامه‌ریزی به منظور تکریم از مقام والای ایثارگران انقلاب اسلامی و خانواده‌های آنان، برگزاری همایش‌های کاربردی برای توجیه مناسب ائمه جماعات و امنا مساجد برای تقویت مشارکت‌های مردمی و گسترش دامنه اجرایی برنامه‌ها در سطح مساجد و برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی لازم به منظور اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در پایان راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را از وظایف و ماموریت‌های کمیته‌های مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام کرد.
وی بیان داشت: تشکیل ستاد فرعی دهه فجر در مساجد با حضور امام جماعت، رئیس هیئت امنا، رئیس کانون فرهنگی، رئیس هیئت محلی، مسئول بسیج و دو نفر از معتمدان محل، برگزاری جشن‌های مردمی، هماهنگی برای نصب طاق نصرت، چراغانی، پلاکارد، سیلک با توجه به مناسبت ایام دهه فجر و در سر درب کانون مساجد، حضور هیئت و کانون‌های فرهنگی مساجد در مراسم و برنامه‌های ستاد به ویژه 12 بهمن، میهمانی لاله‌ها از برنامه‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران است.    
فوقی پخش سرودهای مرتبط با انقلاب، حماسی، دینی، ملی و... از بلندگوهای مساجد در طول دهه فجر و به ویژه شب 22 بهمن، توزیع کارت‌های قرآنی برای حفظ سوره جزء سی‌ام قرآن در مساجد به ویژه برای نسل جوان، انتخاب مسجد نمونه در طول انقلاب اسلامی با توجه به میزان فعالیت‌های انجام شده در آن مسجد، برنامه‌ریزی از سوی مساجد برای شرکت عموم مردم محل برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری برنامه‌های بزرگداشت شهدا انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شهدای محلات خود در مساجد، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مقابل مساجد درطول دهه فجر، تشکیل جلسه با هیئت امنا و روحانیان مساجد برای گرامیداشت ایام دهه فجر از دیگر برنامه‌های این کمیته بیان کرد.   
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول