اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور افزایش تاثیر بر انقلاب‌های منطقه

برنامه‌های دهه فجر پرشکوه‌تر از همیشه برگزار شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت عشایری سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: شرایط کنونی کشور و منطقه می‎طلبد که برنامه‎های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هر چه باشکوه‎تر برگزار شود تا تاثیر بیشتری بر روی انقلاب‎های اسلامی منطقه داشته باشد.

برنامه‌های دهه فجر پرشکوه‌تر از همیشه برگزار شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر قلی‌زاده ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد دهه فجر در ناحیه مقاومت عشایری سپاه قمر بنی‎هاشم(ع) با اشاره به برخی دلایل قیام مردم ایران علیه رژیم ستم‎شاهی و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب بزرگ ملت مومن ایران اسلامی در 57 بر ستم، ظلم و فساد رژیم پهلوی با توکل و ایمان به خدا و رهبری امام راحل عظیم‌الشان به پیروزی رسید تا امروز سرمشقی برای همه ملت‌های آزادی‏خواه تاریخ باشد.
وی تصریح کرد: امروزه ایران اسلامی در جهان یک ملت پویا و سرزنده به شمار می‌آید و همگان می‌دانند که این ملت آزادی و استقلال خود را با هیچ چیز دیگری معاوضه نمی‌کند.
قلی‌زاده ادامه داد:‌ اگر امروز جهانیان به ما احترام می‌گذارند و جرأت نمی‌کنند همچون عراق و افغانستان با ما رفتار کنند، به این دلیل است که می‌دانند جوانان ایران اسلامی با اتکا به توانایی‌های خود حتی یک لحظه هم از حفظ دستاوردهای انقلاب خود غافل نمی‌شوند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون خیزش ملت‌های مسلمان منطقه تصریح کرد: گسترش موج بیداری اسلامی در دنیای امروز حقیقتی است که فردای بهتری را به امت‌های مسلمان بشارت می‎دهد. 
فرمانده ناحیه مقاومت عشایری سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری افزود: ریشه حوادث امروز در شمال آفریقا، مصر، تونس و برخی کشورهای دیگر از سه دهه پیش با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی در ایران جوانه زد. 
قلی‎زاده اضافه کرد: شرایط کنونی کشور و منطقه می‎طلبد که برنامه‎های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هر چه باشکوه‎تر برگزار شود تا تاثیر بیشتری بر روی انقلاب‎های اسلامی منطقه داشته باشد.
وی بر ضرورت حضور پرشور مردم در برنامه‎های دهه فجر امسال به ویژه راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: شرکت پرشور مردم در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن مقدمه و تمرینی برای خلق حماسه‎ای ماندگار در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی است. 
فرمانده ناحیه مقاومت عشایری سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به هدف دشمن در مبارزات سیاسی با جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: سلاح‌های نظامی ما بخشی از قدرت انقلاب اسلامی را به رخ می‌کشد اما آنچه بیش از آن دشمن را زمین‌گیر و گیج کرده، فرهنگ اسلامی و حکومت اسلامی است که در مقابل تجهیزات مدرن آنها ایستاده است.
قلی‌زاده خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون شهدا روز به روز محکم‌تر و استوارتر می‌شود و به همه ملت‌ها ثابت می‌کند که اسلام هیچ‎گاه زیر بار زور نمی‌رود.
انتهای پیام/خ۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول