اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بزرگداشت دهه ‌فجر آذربایجان غربی تاکید کرد

توجه به اعتلای هویت اسلامی در دهه ‌فجر

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بزرگداشت دهه ‌فجر آذربایجان غربی گفت: در برنامه‌های دهه ‌فجر بر حفظ و اعتلای هویت اسلامی و ایرانی توجه ویژه‌ای شود.

توجه به اعتلای هویت اسلامی در دهه ‌فجر
حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هفته وحدت با دهه‌ فجر مصادف شده که این امر همدلی و همراهی بیشتر در بین اقوام و مذاهب را به وجود آورده است.
وی اضافه کرد: در این زمان نیاز کشور بیش از هر زمان دیگری به همدلی است که باید این همدلی را به دنیا به تصویر بکشیم.
نیساری با اشاره به ویژگی‌های دهه‌ فجر امسال، تصریح کرد: دهه فجر امسال شور و شوق برای امتحان بزرگ‌تر است که در 12 اسفند پیش رو داریم که می‌توانیم در دهه فجر امسال فضایی باز کنیم تا به شناخت بیشتر نمایندگان دست یابیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: از فرصت دهه ‌فجر می‌توان برای معرفی‌ها و فضاسازی انتخابات بهره ببریم تا حضور با بصیرت را در انتخابات شاهد باشیم.
نیساری ادامه داد: مردم بیشتر از گذشته برای شرکت در انتخابات بینا و هوشیار هستند اما با حضور در برنامه‌های دهه‌ فجر می‌توان این حضور را پررنگ‌تر کرد.
وی با تاکید بر انتخاب درست، گفت: گاهی مجلسی تشکیل می‌شود که نمایندگان آن اعتصاب می‌کنند و به رهبر نامه نوشته و توصیه می‌کنند جام زهر بنوشد که به کمک خداوند این افراد جام زهر را خودشان نوشیدند و از چشم مردم افتادند.
این مسئول با بیان اینکه 22 بهمن ماه سال گذشته سقوط فرعون مصر را شاهد بودیم، اظهار داشت: امسال بر اساس برنامه‌هایی که طراحی می‌شود 22 بهمن ماه هم تجمعی در میدان التحریر وجود خواهد داشت و مردم این کشور از مردم ایران در این زمینه الگو گرفته‌اند.
نیساری ادامه داد: ما هم این حضور را در راهپیمایی 22 بهمن ماه پررنگ‌تر از سال‌های گذشته خواهیم داشت تا مردم مصر و بحرین نگویند آنچه از ایرانیان یاد گرفته‌ایم امروز بهتر از انها انجام داده‌ایم.
وی بر غنی‌سازی برنامه‌های دهه‌ فجر تاکید کرد و افزود: باید در طراحی برنامه‌ها به دنبال الگویی مناسب با هدفی که آرمان و ارزش اسلامی را ترویج و تعمین می دهد باشیم.
این مسئول افزایش امید، نشاط، پویایی و تجدید قوا رادر برنامه‌های دهه‌ فجر خواستار شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول