اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج:

شهرداری فعال بدهی هم دارد

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج با بیان اینکه شهرداری فعال بدهی هم دارد،گفت: اگر بخواهیم بدهکار نباشیم باید امورات مردم را رها کنیم و در گوشه‌ای بنشینیم.

شهرداری فعال بدهی هم دارد
قباد نگین‌تاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مردم از شهرداری کار می‌خواهند و مشکلات مالی نمی‌تواند توجیهی برای آنها باشد.
شهردار یاسوج با تاکید بر این نکته که شهرداری فعال بدهی هم دارد، این بدهی‌ها را طبیعی خواند و گفت: اگر بخواهیم بدهکار نباشیم باید امورات مردم را رها کنیم و در گوشه‌ای بنشینیم.
وی شهرداری‌ها را سازمانی درآمد هزینه‌ای خواند و بیان داشت: مردم این نکته را می‌دانند که شهرداری‌ها در سراسر کشور به بودجه دولت وابسته نیستند و باید مخارج خود را از طریق کسب درآمدهای بومی تامین کنند.
نگین‌تاجی، صنعتی نبودن استان کهگیلویه و بویراحمد، بنیه مالی ضعیف و بافت محروم این استان را از عمده دلایل کاهش درآمدهای شهرداری‌ها در این استان دانست و ادامه داد: در حال ساخت بودن بیش از 6 هزار واحد مسکن مهر و قرار گرفتن بخش عمده‌ای از شهر یاسوج در بافت فرسوده نیز از دلایل مهم کاهش متقاضیان اخذ پروانه ساخت و به تبع آن کاهش درآمدهای شهرداری یاسوج است.
وی عنوان کرد: بدهکاری‌های شهرداری یاسوج مشخص و بررسی شده و در این زمینه بخش زیادی از آنها را اقساطی کرده و به این شکل در حال پرداخت بدهی‌های این واحد مدیریت شهری هستیم.
شهردار یاسوج با بیان اینکه این مشکلات به زودی برطرف می‌شوند، تصریح کرد: این مسائل به این معنا نیست که کارها را تعطیل کنیم زیرا مردم کار می‌خواهند و با بدهی‌ها کاری ندارند.
نگین‌تاجی، شهرداری یاسوج را روی ریل توسعه و اقتدار خواند و ابراز داشت: این نهاد مردمی با قوت کامل و با مشارکت و همراهی خود مردم، امورات آنها را با قوت بیشتر انجام می‌دهد و برای نیل به شهری آرمانی و در شان این مردم گام برمی‌دارد.
وی گفت: درآمدها در شهر یاسوج پایدار نیستند و عوارض نیز کفاف بخشی از هزینه‌های شهرداری را هم نمی‌دهند اما، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و مهم‌تر از آن همراهی و تفکر شورایی نماینده ارشد دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد به آینده بهتر و شایسته برای مردم یاسوج بسیار امیدوار هستیم.
این مدیر امور شهری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج را نماد و پیشانی این این استان خواند و اضافه کرد: بدون شک رشد یاسوج در ابعاد مختلف به توسعه در سایر نقاط این استان نیز منجر خواهد شد.
شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و شورای اسلامی شهر یاسوج با برنامه‌های شهرداری یک امتیاز تاثیرگذار است که امیدواریم با بهره‌گیری از آن و همچنین استمرار این حمایت‌ها در انجام ماموریت و رسالت خود موفق باشیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول